بسیج به لطف خداوند جهانی می‌شود
کد خبر: 3666510
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۷
رضوانی:

بسیج به لطف خداوند جهانی می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه منوجان گفت: امروز به لطف خداوند بسیج ملت ایران جهانی می‌شود و نتیجه آن را در مقاومت زینبیون، فاطمیون، حیدریون و مدافع حرم مشاهده کردیم و پایان داعش ثمره مقاومت و سازش‌ناپذیری و روحیه انقلابی امت‌های اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام امین رضوانی، امام جمعه منوجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته منوجان با اشاره به اینکه رسول اسلام(ص) بهترین مردم را عاشقان خدا می‌دانست، گفت: بزرگترین خصلت پیامبر(ص) بندگی ایشان بود.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر(ص) و اینکه ایشان فرمودند، دینی که در آن نماز نباشد خیری در آن نیست با توصیه به مسئولان و خانواده‌ها ادامه داد: نسل جدید را باید با نماز آشنا و درس بندگی که مد نظر پیامبر(ص) بود را به آنها بیاموزید.
امام جمعه منوجان با اشاره به پنجم آذر سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج در سال 58 متذکر شد: بهترین کلام و تفسیر در تعریف بسیج تعریف مقام معظم رهبری است که بسیج را مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت در جهان نامیدند.
حجت‌الاسلام رضوانی افزود: امروز به لطف خداوند بسیج ملت ایران جهانی می‌شود و نتیجه آن را در مقاومت زینبیون، فاطمیون، حیدریون و مدافع حرم مشاهده کردیم و پایان داعش ثمره مقاومت و سازش‌ناپذیری و روحیه انقلابی امت‌های اسلامی بود.
وی اظهارکرد: امروز گروهی به نام داعش در جهان وجود ندارد اما داعشی‌های بسیاری در جهان وجود دارند که می‌خواهند کشور اسلامی ایران را متزلزل کنند و این هوشیاری ملت را می‌طلبد که پیرو دستورات مقام معظم رهبری آماده مقابله با هرگونه ترفندی از سوی دشمن باشند.
حجت‌الاسلام رضوانی تصریح کرد: با اندیشه بالندگی و مکتبی با عاشورای حسینی و مهدویت در بحث مقاومت در مقابل ظلم و نگاه به افق‌های دور، ملت و جامعه اسلامی ما می‌تواند خود را آماده کند.
امام جمعه منوجان با اشاره به زلزله غرب کشور تأکید کرد: درود بر ملت ایران که همدردی خود را به هر طریقی برای کمک به هموطنان زخم دیده نشان دادند و این سخن را که مسلمان باید به کمک مسلمان بشتابد را عملی کردند.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان

captcha