نقش مؤثر بسیج در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی
کد خبر: 3666512
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱
منتظری تأکید کرد:

نقش مؤثر بسیج در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه انار نقش مؤثر بسیج در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در تمام عرصه‌های سیاسی و انقلابی و اثرگذاری آنها از معجزات انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه انار به وظایف شیعیان در زمان غیبت حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: از جمله وظایف شیعیان در زمان غیبت شناخت و معرفت به آن حضرت و تبعیت و پیروی از امام زمان(عج) است.
وی به نقش مؤثر بسیج در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در تمام عرصه‌های سیاسی و انقلابی و اثرگذاری آنها از معجزات انقلاب است.
امام جمعه انار با اشاره به زلزله غرب کشور گفت: با توجه به اینکه بازسازی 100 واحد مسکونی زلزله‌زدگان به کمیته امداد امام خمینی استان کرمان واگذار شده است از مردم مؤمن و فداکار استان کرمان درخواست می‌شود در این امر خداپسندانه حضور فعال داشته باشند.
حجت‌الاسلام منتظری پیروزی جبهه مقاومت در عراق، سوریه و شکست داعش را تبریک گفت و افزود: رژیم آل سعود و هم‌پیمانانش با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی گروه‌های تروریستی و داعش را تقویت می‌کردند تا جبهه مقاومت را به نابودی بکشانند که با ایستادگی مقاومت و روحیه جهادی رزمندگان جریان مقاومت قضیه برعکس شد.
وی تأکید کرد: این پیروزی ثمره هدایت‌های فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای و مجاهدت رزمندگان اسلام به ویژه سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله رهبر شجاع حزب‌الله لبنان و شهیدان سرافراز مدافع حرم و حمایت‌های حضرت آیت‌الله سیستانی بود.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha