گشایش دفتر اتحادیه اروپا در کشور یک دام است/ مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهان بسیج است
کد خبر: 3666522
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

گشایش دفتر اتحادیه اروپا در کشور یک دام است/ مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهان بسیج است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه قلعه رئیسی گفت: امروز عده‌ای در کشور تلاش می‌کنند دفتر اتحادیه اروپا را در کشور بازگشایی کنند و وقتی سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی در کشور است دیگر این دفتر به دنبال چیست و این هم بر اثر همان برنامه نکبت بار برجام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی، امام جمعه قلعه رئیسی روز گذشته، سوم آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: یکی از وظایف مهم منتظران شناخت آسیب‌ها و آفت‌های مهدی باوری است و یکی از آسیب‌ها برداشت ایستا و انفعالی از انتظار است.
حجت‌الاسلام صلواتی به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و امامت حضرت مهدی(عج) اشاره و خواستار حضور مردم در مراسمات برگزاری به این مناسبت شد.
وی به حضور مقام معظم رهبری در جمع زلزله‌زدگان غرب اشاره و تاکید کرد: آنچه مرهمی بر زخم زلزله زدگان بود سفر مقام معظم رهبری امام خامنه ای بوده و سخنان رهبری و ورود امام المسلمین مرهم زخم‌ها و تسکین بخش آلام مردم آسیب دیده بود و از مردم به علت کمک‌های متعدد و امیدوار خود به خصوص مردم منطقه چاروسا تقدیر و تشکر می‌کنم.
امام جمعه قلعه رئیسی به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا اشاره کرد و یادآور شد: امروز عده‌ای در کشور تلاش می‌کنند دفتر اتحادیه اروپا را در کشور بازگشایی کنند و وقتی سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی در کشور است دیگر این دفتر به دنبال چیست و این هم بر اثر همان برنامه نکبت بار برجام است و از آثار وجودی همان نوزاد است و آنها به دنبال نفوذ هستند و به دنبال تطهیر سران فتنه و سکولارها هستند و این دام است امیدوارم دولتمردان در این دام که به دنبال محقق شدن اهداف آمریکا هستند قرار نگیرند.
حجت‌الاسلام صلواتی به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اشاره و تاکید کرد: مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهان بسیج است و بسیج برای جوانان شورآفرین و برای دوستان امید آفرین است و رمز پایداری و ماندگاری ما بسیج است و بسیج یک نهاد نظامی نیست بلکه عرصه جهاد است و بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور برای همه میدان‌ها است.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی به برکت تفکر بسیجی و عمل و حرکت بسیجی شکست ناپذیر است بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست، سیاسی کاری نیست، جناحی نیست بسیج مجاهد است و عمیقا متدین و متعبد و متحجر نیست بسیج با بصیرت است هرکس به بسیج بی احترامی کند خائن است بسیج خارچشم دشمنان است و تا روحیه بسیجی بر این کشور طنین انداز است هیچگونه آسیبی متوجه این نظام و انقلاب کشور و امت نمی شود.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه اگر مسئولان از بسیج غافل شوند در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت و دفاع مقدس نخستین آزمون برای بسیج بود، خاطرنشان کرد: امروز ما هر جا معضل داریم بخاطر این است که از تفکر بسیجی دور هستیم و در هم همین منطقه ما چون بعضی از مسوولان از تفکر بسیج فاصله دارند و به جای اخلاص و کار برای خدا به فکر اربابان سیاسی خودشان هستند و به جای خدمت به مردم و فداکاری و ایثار برای مردم به دنبال محکم کردن صندلیشان هستند و به جای تقویت ولایت باوری به دنبال ولایت زدایی هستند و هرکس که در خط ولایت است او را محروم می کنند و حاشیه سازی برایش می کنند.

حجت‌الاسلام صلواتی ادامه داد: امروز راه نجات این منطقه این است که مدیرانی با تفکر بسیجی و ولایی در راس امورات قرار بگیرند و مردم این مساله را مطالبه خویش از مسوولان قرار دهنداگر تفکر بسیجی در منطقه‌ای حاکم باشد دیگر حق خوری و تضیح حق دیگران اتفاق نمی‌افتد و دیگر ظلم نمی‌شود و لذا هم بایستی تلاش کنیم هم بسیجی باشیم و از بسیجیان حمایت کنیم و خواهان مدیرانی بسیجی در منطقه باشیم.
وی در ادامه به نابودی داعش در منطقه اشاره و عنوان کرد: فتنه داعش خطرناک وحشت زا شبیه فتنه‌های زمان مولا علی(ع) که فرصت حلاوت درک حقیقی اسلام ناب را از مسلمانان گرفت سلب نمود و دو کشور بسیار مهم عالم اسلام یعنی عراق و سوریه را دچار بحران کرد و شهرها را با خاک یکسان کرد و زیرساخت‌ها را تخریب کرد و سرکودکان را جلو پدر و مادر می بریدند و تمام این خیانت‌ها با طراحی آمریکائی‌ها و مدیریت آمریکا اجرا می‌شد.
حجت‌الاسلام صلواتی تبیین کرد: لطف و عنایت خدای متعال، عنایات اهل بیت عصمت و طهارت، رهبری خردمندانه و هدایت‌های حکیمانه امام المسلمین و آیت الله سیستانی و نقش سید حسن نصرالله و مدیریت فداکارانه و جهاد گونه سرلشکر سلیمانی، سپاه قدس، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، حشد الشعبی عراق، ارتش سوریه و خون پاک و مقدس شهدای مدافع حرم باعث شکست این فتنه عمیق بود.
امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: این پیروزی خنجری بر قلب کاخ سفید بود و خسارت‌ها و خیانت‌های این فتنه قابل احصاء نیست ولی یک پیام دارد پایانداعش مقدمه نابودی اسرائیل خواهد بود تمام عرب و جبهه استکبار به دنبال سقوط دمشق و عراق بودند اما در این میان نایب امام زمان با بسیجیانش در محور مقاومت تمام دنیال کفر و استکبار را تسلیم کرد و این یک نوید را به ما می دهد و به لطف خدا همین ارتش سوریه، همین حزب الله لبنان، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، انصارالله یمن، حماس فلسطین و همین بسیجیان سپاه ایران در کمتر از 25 سال آینده طومار رژیم کودک کش اسرائیل را در هم می پیچیند و برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن خواهند کرد.
وی در پایان از حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران کل که به منطقه آمدند و مصوباتی را خواستار پیگیری شدند تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم این مصوبات را اجرایی کنند.
captcha