افتتاح گشت‌های بسیجی محله محور در راستای تحقق امنیت شهر همدان
کد خبر: 3666659
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

افتتاح گشت‌های بسیجی محله محور در راستای تحقق امنیت شهر همدان

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج عنوان کرد: یکی از این برنامه‌ها، افتتاح گشت‌های بسیجی محله محور در راستای تحقق امنیت است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، سردار مظاهر مجيدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد قبا و بسیجیان پایگاه ثقلین همدان ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار کرد: یکی از مهمترین‌ برنامه‌های امسال اعتلای بسیج بر اساس فرمان رئیس سازمان بسیج است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه مردم محور و قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز از دیگر فعالیت‌ها است.
وی به فعالیت‌های بسیجیان در قالب اردوهای جهادی و در راستای محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: استان همدان توانسته با کمک گروه‌های جهادی افتتاحیه خانه‌هایی را در مناطق محروم استان داشته باشد که در این ایام به بهره‌برداری رسید.
سردار مجیدی از سازماندهی گروه‌های جهادی و به کارگیری آنان در زلزله اخیر خبر داد و افزود: آغاز طرح کرامت در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه مواد مخدر نیز از دیگر اقدامات اجرایی است.
وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص مواد مخدر و لازمه پیشگیری از آن تصریح کرد: بسیج استان همدان جز دو استانی است که در این طرح وارد شده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص جبهه مقاوت ضمن تقدیر از کمک‌های مردمی ابراز کرد: یکی از مواردی که جبهه مقاومت را به پیروزی رساند یاری و کمک شما مردم است که استان همدان مبلغ ۳ میلیارد تومان وجه نقد به این جبهه کمک کرده است.
وی پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت را بیانگر قدرت اسلام دانست و گفت: به لطف خداوند ده‌ها نیرو همانند جبهه مقاومت و حزب الله داریم.
سردار مجیدی با اشاره به شیطنت‌های استکبار جهانی و رژیم آل سعود عنوان کرد: رمز پیروزی دولت مقاومت مردمی در سوریه و عراق فقط مقاومت و مبارزه با استکبار است و این را برکات بسیج و خون شهدای ایران است.
وی جنگ‌های نیابتی و استفاده از گروهک‌های تروریستی را از بازی‌های استکبار جهانی دانست و یادآور شد: آنان چندین طرح را برنامه ریزی کردند که با یک سخنرانی و رهنمود مقام معظم رهبری از هم پاشیده شد.
منبع: خبرگزاری بسیج
captcha