اعزام سومین تیم امدادی هلال احمر البرز به مناطق زلزله‌زده
کد خبر: 3666741
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

اعزام سومین تیم امدادی هلال احمر البرز به مناطق زلزله‌زده

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز از اعزام سومین تیم امدادی هلال‌احمر استان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، ناصر چرخ‌ساز، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز، چهارم آذر در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سومین گروه هلال‌احمر استان در قالب تیم‌های پشتیبانی و اسکان برای خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور اعزام شدند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان البرز از نخستین روز حادثه در مناطق زلزله‌زده مستقر و در حال خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده هستند، گفت: پیش‌ازاین ۶۰ نفر از تیم‌های واکنش سریع، آنسِت و نیروهای نجات گر در قالب تیم‌های تخصصی آوار، اسکان و پشتیبانی به منطقه اعزام شدند.
به گفته چرخ‌ساز برنامه‌ریزی برای اعزام نیروهای تازه نفس در دستور کار است به‌طوری‌که در مرحله دوم ۱۵ نفر از نجات گران در قالب تیم‌های پشتیبانی به منطقه  اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز بابیان اینکه هلال‌احمر برای تسریع عملیات امداد در کرمانشاه همه توان خود را به کار گرفته است، گفت: هفت‌دستگاه خودرو شامل سه خودرو نجات، آمبولانس، کامیون، اتوبوس، مینی‌بوس و موتورسیکلت به این مناطق اعزام‌شده است، همچنین نجات‌گران در حال انجام اقدامات عملیاتی در این مناطق هستند.

captcha