بسیج پاسخگوی نیازهای اساسی جامعه است
کد خبر: 3666798
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

بسیج پاسخگوی نیازهای اساسی جامعه است

گروه اجتماعی: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه بسیج پاسخگوی نیازهای اساسی جامعه است، گفت: بسیج، ارزشمندترین میراث هشت سال دوران دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام و المسلیمن محمد فتاحی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج، ارزشمندترین میراث هشت سال دوران دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران است و امروزه بزرگترین سرمایه کشور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و ... محسوب می‌شود .
وی افزود: اگر امروزه کشور عزیز اسلامیمان از گزند نابکاران و نااهلان تاريخ حفظ شده است به يمن حضور گسترده بسيج در عرصه های گوناگون بوده است و به فرموده امام‌خمینی (ره) تشكيل بسيج در نظام جمهورى اسلامى ايران يقيناً از بركات و الطاف جليله خداوند بود كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامى ايران ارزانى شد.
فتاحی ادامه داد: در حوادث گوناگون پس از پيروزى انقلاب خصوصاً جنگ، بودند نهادها و گروههاى فراوانى كه با ايثار و خلوص و فداكارى و شهادت طلبى، كشور و انقلاب اسلامى را بيمه كردند. ولى حقيقتاً اگر بخواهيم مصداق كاملى از ايثار و خلوص و فداكارى و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهيم، چه كسى سزاوارتر از بسيج و بسيجيان خواهند بود .
وی تصریح کرد: بسیج، صرفاً نیروی نظامی نیست که فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمن شکل گرفته باشد، بلکه نهادی وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی جامعه بوده و دارای هماهنگی و پیوند کامل با متن جامعه است و امروز سرمایه عظیم کشور در عرصه اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ نرم دشمنان محسوب می‌شود .
مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام در پایان افزود: قداست بسیج، به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان باز می‌گردد؛ چرا که آنها در همه عرصه‌ها، براساس اعتقاد، احساس مسئولیت و عمل به وظیفه الهی فعالیت می‌کنند و آنچه دشمنان را به زانو در آورده است، تفکر بسیجی است
captcha