کسب ۵ رتبه‌ برتر در مسابقات کشوری قرآن و عترت توسط دانشگاهیان اردبیل
کد خبر: 3666860
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

کسب ۵ رتبه‌ برتر در مسابقات کشوری قرآن و عترت توسط دانشگاهیان اردبیل

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس شورای قرآن و عترت استان اردبیل گفت: استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد استان اردبیل در مسابقات کشوری قرآن و عترت با کسب ۵ رتبه برتر خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، بهنام آزادی، رئیس شورای قرآن و عترت استان اردبیل روز گذشته، چهارم آذرماه در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اردبیل تصریح کرد: در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت مرحله کشوری دانشگاه آزاد در اصفهان، 5 نفر از استادان و دانشجویان استان اردبیل با کسب رتبه‌های نخست تا سوم افتخار آفریدند.
وی گفت: در بین استادان ولی شجاع، مقام سوم در بخش حفظ کل قرآن و حمیده کوهی، نفر نخست در بخش قرائت ترتیل و در بین دانشجویان محمدحسن رهبری، مقام نخست حفظ 5 جزو و مهناز جبارزاده و مریم یعقوبی به ترتیب در رشته های قرائت ترتیل و تحقیق هر دو مقام سوم کشوری را کسب کردند.
رئیس شورای قرآن و عترت استان اردبیل افزود: چهار سهمیه برای حضور در جشنواره ملی قرآن و عترت را به دست آوردند که زمان برگزاری آن نیز هفته نخست آذرماه امسال در نظر گرفته شده است.
آزادی بیان کرد: رضا رزمجو و یوسف عزیزپور در رشته‌های قرائت و حفظ 5 جزء دانشجویان با فاصله 0.25 امتیاز مقام چهارم و حمید پارسایی و قنبر سمندر در رشته‌های حفظ کل و 20 جزء حائز رتبه پنجم کشوری شدند و در بخش استادان رشته قرائت تحقیق سید اسماعیل هاشمی مقام پنجم کشوری را کسب کرد.
وی ضمن ابراز خرسندی و تبریک به حائزین رتبه‌های کشوری و جامعه دانشگاهی استان اردبیل؛ اهداف برگزاری مسابقات قرآن و عترت را شناسایی نخبگان قرآنی و ایجاد فضای معنوی توام با علم و دانش در دانشگاه دانست.
رئیس شورای قرآن و عترت استان اردبیل اظهار کرد: با همت همه مسئولان واحدها و مراکز دانشگاهی و مسئولان کانون‌های قرآن و عترت روزبه‌روز بر اهداف عالی دانشگاه آزاد نائل آییم.

captcha