«بانی» و «چریک آباد» تحت پوشش طرح کانون مدرسه قرار گرفت
کد خبر: 3667033
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
در قالب فعالیت کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کانون پرورش فکری ارومیه؛

«بانی» و «چریک آباد» تحت پوشش طرح کانون مدرسه قرار گرفت

گروه اجتماعی: دانش‌آموزان دو روستای مرزی بانی و چریک آباد به مجموعه مدارس تحت پوشش طرح کانون مدرسه افزوده شدند.

جواد زاهدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) گفت:  با توجه به مرزی بودن این دو روستا و نیاز دانش‌آموزان به کتاب‌های غیر درسی و شیوه‌های آموزشی متنوع و غیر مستقیم، طرح کانون مدرسه در مدارس این دو روستا نیز اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: کانون مدرسه طرحی است که بر اساس آن از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی هنری و ادبی مربیان و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت درونی کردن مفاهیم آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان مدارس دوره ابتدایی، ترویج کتاب‌خوانی، پرورش توان تفکر و قدرت نقد در میان آن‌ها استفاده می‌شود.

زاهدی افزود: روستای چریک آباد در 10 کیلومتری مرز ایران و ترکیه قرار گرفته است و عبدالسلام مشهور مربی کتاب‌خانه سیار روستایی شماره 3 کانون طرح کانون مدرسه را برای 30 دانش‌آموز اجرا می‌کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: روستای بانی نیز در 15 کیلومتری مرز واقع شده و افشین موسی‌وند مربی کتابخانه سیار روستایی شماره 4 کانون اجرای طرح کانون مدرسه را برای 22 دانش‌آموز بر عهده دارد.


captcha