دسته عزاداری خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برپا می‌شود
کد خبر: 3667108
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

دسته عزاداری خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برپا می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: دسته عزاداری خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) در سالروز شهادت این امام بزرگوار برپا می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به‌مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) دسته عزاداری در سالروز شهادت این امام بزرگوار با حضور خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برپا می‌شود.
زائران و مجاوران آستان مقدس فاطمه معصومه(س) ساعت 10 صبح روز دوشنبه، ششم آذرماه در کنار خادمان این آستان مقدس در مسجد امام حسن عسکری(ع) از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌زاده بهره‌مند می‌شوند و بعد از آن در قالب دسته عزاداری از این مسجد مقدس به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) حرکت می‌کنند.
سیدعلی حسینی‌نژاد، محمدجواد برزگر و جمعی دیگر از مداحان اهل بیت(ع) در دسته عزاداری خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به مدیحه‌سرایی و ذکر مصیبت خواهند پرداخت و مسئولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در هنگام ورود این دسته عزا، از خادمان استقبال می‌کنند.
همچنین، علاوه بر برگزاری برنامه‌های عزاداری در آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، اقشار مخلتف مردم در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) از نقاط مختلف شهر مقدس قم برای عرض تسلیت به پیشگاه حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم مطهر حضور می‌یابند.
captcha