هزینه مقاومت بسیار کمتر از تسلیم/ پروژه چندصد میلیاردی خاورمیانه جدید به باد فنا
کد خبر: 3667147
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

هزینه مقاومت بسیار کمتر از تسلیم/ پروژه چندصد میلیاردی خاورمیانه جدید به باد فنا

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده قرارگاه غدیر اظهار کرد: شکست ائتلاف بین‌المللی در مقابل مقاومت اسلامی، اثبات این واقعیت است که همواره هزینه استقامت بسیار کمتر از هزینه تسلیم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران علی شالیکار، فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه با صدور پیامی، پیروزی درخشان جبهه مقاومت اسلامی را به مردم ولایتمدار و نجیب استانهای شمالی تبریک گفت و افزود: پایان حکومت خودخوانده تکفیری‌ها در سرزمین‌های اسلامی عراق و سوریه، نویدبخش آینده‌ای روشن برای امتی است که سالهای متمادی در جنگ و گریز با اردوگاه کفر و شرک و نفاق و تکفیر و در میان طوفان حوادث، روز را به شب و شب را به روز رسانده‌ است.
وی افزود: در طول شش سال گذشته، مجموعه‌ای از اصحاب فتنه به سردمداری آمریکای جنایتکار، صهیونیست غدار، آل سعود مزدور و امواج گرگان آدم‌نما از سراسر جهان، حرث و نسل مسلمین را به تاراج گذاشتند و اموال و نوامیس آنها را وحشینانه مورد تجاوز قرار دادند و همه مرزهای انسانی و اصول پذیرفته شده بین‌المللی را زیر پا گذاشتند. 
شالیکار تصریح کرد: این جنایتکاران روسیاه، همچون یک ماشین آدم کشی، زن و مرد و پیر و جوان را از دم تیغ گذراندند و آنچه را که در افسانه‌های تاریخی هم تصور نمی‌شد را مرتکب شدند.
پروژه چندصد میلیاردی خاورمیانه جدید به باد فنا
وی افزود: استکبار غدار، یکبار دیگر در جبهه‌ای نابرابر و در مقابل عزم و اراده ملت‌های آزاده و مقاومت مقدس اسلامی به زانو درآمد و پروژه چندصد میلیاردی خاورمیانه جدید به باد فنا رفت.
وی افزود: همه پیروزی‌های رزمندگان مدیون بصیرت و استقامت ملت‌های مسلمان، به ویژه  هوشیاری و مجاهدت ملت ولایتمدار و قهرمان ایران اسلامی، به ویژه ایستادگی و ایثارگری مدافعان حریم اهل بیت(ع) عصمت و طهارت(ع) است.
فرمانده قرارگاه غدیر اظهار کرد: شکست ائتلاف بین‌المللی در مقابل مقاومت اسلامی، اثبات این واقعیت است که همواره هزینه استقامت بسیار کمتر از هزینه تسلیم است اما هزینه ما در استقامت مقدس، معرفی اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی و به برکت ایثار و فداکاری مدافعان حرم و در رکاب رهبری‌های حکیمانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری و تحت فرمانده‌ای سردار عاشورایی سپاه اسلام، سرلشکر قاسم سلیمانی و جان فشانی رزمندگان و شهدای همیشه جاوید حرم و استقامت و پایداری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران میسر شده است.
شالیکار گفت: این ایام خاطره انگیز به روان شهدای مظلوم مدافع حرم از ایران اسلامی و از رزمندگان حزب الله قهرمان و لشکرهای فاطمیون، زینبیون و حیدریون درود و تحیت می فرستیم و توفیق پیمودن راه و هدف مقدس این عزیزان را از پیشگاه حضرت حق مسئلت داریم.
هزینه مقاومت بسیار کمتر از تسلیم/ پروژه چندصد میلیاردی خاورمیانه جدید به باد فنا
captcha