امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و سازمان بسیج مهندسین صنعتی البرز
کد خبر: 3667312
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و سازمان بسیج مهندسین صنعتی البرز

گروه فرهنگی: همزمان با پنجم آذرماه، سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی البرز و سازمان بسیج مهندسین صنعتی این استان با موضوع گسترش همکاری‌های دوجانبه منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز این تفاهم‌نامه در راستای تقویت و تعاملات علمی، پژوهشی، آموزشی، فناوری، فرهنگی و با عنایت به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و به منظور هم‌افزایی و گسترش همکاری‌های دو جانبه منعقد شده است.
استفاده دوجانبه از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، فناوری، فرهنگی، فنی و مهندسی و تبادل دانش و اطلاعات و همکاری در زمینه تدوین، تالیف و چاپ نشریات علمی و پژوهشی، مقالات و کتب آموزشی و فرهنگی در موضوعات مختلف آموزشی و پژوهشی و همکاری در برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، نشست‌های مشترک علمی، تخصصی و آموزشی، اتاق فکر و کرسی‌های نظریه‌پردازی و آینده‌پژوهی از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
همچنین ارائه خدمات فنی، نظارتی، مشاوره‌ای، اجرایی، نظرسنجی و افکارسنجی در زمینه‌های مختلف، تبادل یافته‌ها و دستاوردهای علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی و همکاری در تشکیل کارگروه‌های تخصصی مورد نیاز در حوزه‌های علوم و فنون مهندسی، فناوری، فرهنگی، علوم انسانی و اجتماعی، جذب و عضویت اعضای بسیجی در استان البرز و بهره‌مندی از امکانات آموزشی و تجهیرات فنی، آزمایشگاهی، کتابخانه‌ای و نیروی انسانی متخصص و متعهد در عرصه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.
همچنین در این تفاهم‌نامه بر بسیج کلیه امکانات، تجهیزات و سرمایه‌های موجود برای نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب با رویکرد مدیریت جهادی تاکید شده است.
گفتنی است این تفاهم‌نامه به مدت دو سال به امضای سیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد، رئیس جهاددانشگاهی استان البرز و بهزاد پورنقدی، مسئول کانون بسیج مهندسین صنعتی ناحیه امام حسین(ع) کرج رسیده است.

captcha