پیکر پدر شهید سیدرضا مدنی در منطقه 13 تشییع شد
کد خبر: 3667317
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

پیکر پدر شهید سیدرضا مدنی در منطقه 13 تشییع شد

کانون خبرنگاران نبأ: مراسم تشییع سیدعلی مدنی، پیر غلام اهل بیت و پدر شهید سیدرضا مدنی با حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهردار منطقه 13 و جمعی معاونان و مدیران این منطقه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، پیکر سیدعلی مدنی، پیر غلام اهل بیت و پدر شهید سیدرضا مدنی صبح امروز، پنجم آذرماه از مقابل درب منزل آن مرحوم واقع در تهران‌نو با حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهردار منطقه ۱۳، بر فراز دستان مردم قدرشناس و شهید‌پرور منطقه 13 تشییع و در شهرستان دماوند به خاک سپرده شد.

رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 در حاشیه این مراسم گفت: خبر ارتحال جانگداز سیدعلی مدنی، پیر غلام اهل بیت و پدر بزرگوار شهید سیدرضا مدنی موجب تأثر و تألم اینجانب شد.

وی افزود: اینجانب این مصیبت را به خانواده شهید مدنی و مردم ولایت‌مدار شهر تهران به‌ویژه شهروندان منطقه 13 تسلیت و از خداوند متعال علو درجات برای آن‌ مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان خواستارم.

شهردار منطقه 13 اظهار کرد: پیشتازان قبیله ایثار به مثابه هدایت‌گرانی هستند که جامعه‌ای را به‌سوی نور رهنمون کرده و قدرشناسی از خانواده‌های معظم شهدا که به تعبیر امام راحل چشم و چراغ جامعه هستند، از وظایف ماست.

مراسم ختم این پدر شهید روز دوشنبه، ششم آذرماه، مصادف با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، از ساعت 10 تا 14 در حسینیه سیدالشهدای دشتمزار شهرستان دماوند برگزار می‌شود. همچنین مجلس ختم دیگری از طرف هیئت امنا و امام جماعت مسجد لیلة‌القدر، سه‌شنبه، هفتم آذر­ماه از ساعت 14:30 تا 16 در مسجد لیلة‌القدر واقع در تهران‌نو بعد از سی متری نارمک، خیابان برادران تیموری برگزار می‌شود.

مراسم شب هفتم روز پنجشنبه، نهم آذرماه از ساعت 14 تا 15:30 در حسینیه سید‌الشهدای دشتمزار شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

هاله حاتمی

captcha