تعهد کمیته امداد البرز به ساخت 100 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده
کد خبر: 3667332
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

تعهد کمیته امداد البرز به ساخت 100 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

گروه اجتماعی: رئیس کمیته امداد محمد شهر کرج گفت: کمیته امداد البرز متهعد شده با کمک و مشارکت مردم خیر استان، ۱۰۰ واحد مسکونی مقاوم برای مددجویان آسیب‌دیده در زلزله غرب کشور احداث کند.

ولی خلیلی، رئیس کمیته امداد محمدشهر کرج در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد:کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با مشارکت البرزی‌های نوع‌دوست ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی هم‌وطنان زلزله‌زده را برعهده‌گرفته است.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۹۸۸۷ نزد بانک ملی و به نام وجوهات امانی کمیته امداد و یا از طریق شماره‌گیری ۳۵۵۷ و انتخاب گزینه ۳ واریز کنند.
این مسئول بیان کرد: کمک، یاری‌رساندن و عمل به وظیفه انسانی و اسلامی همه ما در قبال مردم شریف زلزله‌زده کرمانشاه و بازماندگان این سانحه دل‌خراش، امری بسیار مهم و جدی می‌باشد.
خلیلی، خاطرنشان کرد: لازم است تمرکز اصلی در جمع‌آوری کمک‌های نقدی باشد تا از این طریق نیازهای اصلی مردم آسیب‌دیده تهیه ورامین شود.
وی در پایان گفت: همچنین دفاتر کمیته امداد در استان آماده دریافت نیازهای ضروری زلزله‌زدگان کرمانشاه کرمانشاه از جمله چادرهای مستحکم، پتو، کیسه‌خواب، نایلون ضخیم و سایر نیازهای موجود است.

captcha