محفل انس با قرآن در عشق‌آباد برگزار شد
کد خبر: 3667546
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)؛

محفل انس با قرآن در عشق‌آباد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در عشق‌آباد طبس محفل معنوی انس با قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری‌ بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، شب گذشته ششم آذرماه، محفل انس با قرآن کریم مصادف با سالگرد شهید «محمدحسن اسماعیلی» از محله حاجی‌آباد شهر عشق‌آباد و همچنین سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، محفل معنوی انس با قرآن کریم برگزار شد. 
 این مراسم توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد و با همکاری حوزه مقاومت بسیج دو مالک‌اشتر دستگردان، نهاد امامت جمعه و دعوت از قرآنیان و قرآن دوستان  عضو جلسات قرآنی زیر مجموعه انجمن قرآنی بخش دستگردان برگزار شد.
حجت‌الاسلام تکمیلی، امام جمعه عشق‌آباد در این مراسم با اشاره به حدیث ثقلین اظهار کرد: معنای تمسک جستن به قرآن و عترت این است که بعد از مراحل یادگیری درک و فهم قرآن آن را در زندگی به مرجله عمل درآوریم. 
وی افزود: باید به قرآن توجه بسیاری کرد و بیشتر از مفاهیم قرآنی باید بهره‌گیری و از آن در زندگی استفاده کرد.
در این مراسم معنوی دو قاری نوجوان و سه نفر از قاریان بزرگسال به تلاوت قرآن پرداختند. همچنین در پایان این محفل معنوی جوایزی به قاریان از سوی مؤسسه قرآنی منهاج اهدا شد.
 همچنین به مناسبت آغاز امامت حضرت امام زمان(عج) جوایز فرهنگی و نقدی به تعداد 40 نفر از نوجوانان حاضر در جلسه که در کلاس‌های قرآنی موسسه شرکت می‌کنند اهدا شد.
captcha