«خنکای ختم خاطره» روایتی متفاوت از مشکلات خانواده شهدا
کد خبر: 3667779
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

«خنکای ختم خاطره» روایتی متفاوت از مشکلات خانواده شهدا

گروه فرهنگی: کارگردان البرزی‌ گفت: نمایش «خنکای ختم خاطره» راوی مشکلات خانواده شهیدان با چاشنی طنز است.

مرتضی حسینی، کارگردان نمایش «خنکای ختم خاطره» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: این نمایش از لحاظ سبك تئاتری فضای دكور و طراحی صحنه به شیوه سورئالیسم است ولی از لحاظ بازی رئال به شکل رئال اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: برای اجرای این نمایش بازیگران چندین ماه به صورت سخت و فشرده تمرین کردند تا بتوانند اثری قابل پذیرش مخاطبان ارائه دهند.
حسینی با اشاره به موضوع این نمایش افزود: داستان نمایش درباره ارزش‌های دفاع مقدس و مشكلات خانواده شهیدان است با چاشنی طنز نمایش را تبدیل به اثری متفاوت كرده است.
این بازیگر تئاتر توضیح داد: درد و دل و حرف‌هایی‌كه این خانواده‌ها در دل اجرا مطرح می‌كنند شنیدنی است و بخشی از  سال‌ها انتظار و سختی‌هایی که  پدر ومادر و فرزندان شهیدان متحمل شده‌اند را بازگو می‌کند.
کارگردان نمایش «خنکای ختم خاطره» گفت: به جز خودم «فریبرز شاه‌کرم»،«جواد آسمانی»، «اسماعیل شریف»، «حنیف کریم‌جمی»، «هنگامه حیدری»، « فرهاد قطبی»، «دنیا جهانمنش»، «مجتبی مجیدی»، «درسا بابایی»، «محمد سرشار»، «فریمهر شاه‌کرم»،«مبینا حاجی» و «هستی جمشیددوست» دراین نمایش ایفای نقش دارند.
وی ابراز کرد: بخش موسیقی این نمایش  نیز بر عهده «شروین آرمند»، «آرش وثوقی»، «مهدی پاشایی»، «سارا پیرافکن» است.
کارگردان این نمایش گفت: «خنکای ختم خاطره» تا 10 آذر ساعت 18:30 در سالن داوود فتحعلی بیگی مجموعه تئاتر شهر کرج اجرا می‌شود.

captcha