مسجد قمربنی‌هاشم(ع) کرج میزبان نمایشگاه اقتصادمقاومتی
کد خبر: 3667793
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

مسجد قمربنی‌هاشم(ع) کرج میزبان نمایشگاه اقتصادمقاومتی

گروه اجتماعی: فرمانده پایگاه بسیج ثارالله فاز 4 مهرشهرکرج گفت: نمایشگاه اقتصادمقاومتی بانوان در مسجد قمر بنی‌هاشم(ع) فاز 4 مهرشهر کرج در حال برگزاری است.

زهرا محمدزاده، فرمانده پایگاه بسیج ثارالله فاز 4 مهرشهرکرج درگفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: این نمایشگاه ویژه هنرهای دستی بانوان مهرشهر کرج، در مسجد قمر بنی‌هاشم (ع) واقع در فاز 4 برپاشده است.
وی افزود: غرفه‌های این نمایشگاه به بانوان صاحب مشاغل خانگی به مدت چند روز اختصاص داده‌شده است تا از این طریق بتوانند فعالیت خود را به نمایش گذاشته و در پی آن در راستای اقتصاد مقاومتی به درآمدزایی برسند.
محمدزاده در رابطه با اهداف برپایی این نمایشگاه، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و با توجه به سازگاری چنین فرمایشی با تفکرات ما، سعی بر حمایت از بانوانی داریم که به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه در قبال مکانی جهت راه‌اندازی کسب‌وکار خود نیستند.
این مسئول در خصوص نحوه اطلاع‌رسانی عنوان کرد: این امر از طریق تبلیغات محلی، سامانه مسجد و پایگاه و اشتراک‌گذاری در فضای مجازی به همت پایگاه ثارالله مسجد قمر بنی‌هاشم(ع) فاز 4 مهرشهر وابسته به حوزه 412 خواهران ناحیه امام هادی(ع) صورت گرفت.
وی تصریح کرد: پیش از برپایی نمایشگاه، سنجش کیفیت تمامی محصولات موجود توسط مسئولان پایگاه صورت گرفت و پس از تائید، اجازه استفاده از غرفه‌ها به صاحبان مشاغل داده شد.
فرمانده پایگاه بسیج ثارالله فاز 4 مهرشهرکرج با اشاره به تنوع غرفه‌های موجود، ابراز کرد: تولیدات نمدی شامل کیف و کفش، تریکوبافی، خیاطی، ویترای شامل طراحی و نقاشی روی شیشه، سوخته کاری شامل طراحی روی چوب، روبان دوزی، چرم‌دوزی، خشکبار، ترشیجات، مرباجات، سمنو، آش و انواع کلوچه‌ها و شیرینی‌جات خانگی، محصولاتی هستند که در این غرفه‌ها به نمایش گذاشته‌شده‌اند و در صورت نیاز بازدیدکنندگان به هریک از محصولات، سفارش تهیه و تولید آن محصول توسط مشتری به صاحب غرفه انجام می‌پذیرد.
محمدزاده مطرح کرد: فعالیت این نمایشگاه از شنبه چهارم آذرماه آغازشده و امروزهفتم آذرماه به پایان می‌رسد. 
وی از برنامه اختتامیه نمایشگاه خبر داد و گفت: جشنواره پخت آش برگزار و پس از رأی‌گیری از حضار، به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

captcha