جلسه قرآنی با قدمت 50 سال در سرچشمه
کد خبر: 3667937
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶

جلسه قرآنی با قدمت 50 سال در سرچشمه

گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن محمود متقی‌پناه، پیشکسوت قرآنی و از شاگردان مرحوم استاد مولایی در مسجد حاج نایب با حضور قاریان ممتاز و اقشار مختلف جوانان برگزار شد. این جلسه قرآن در سال ۱۳۴۵ توسط مرحوم علی‌اصغر مثنی در این مسجد راه‌اندازی شد.

جلسه قرآنی با قدمت 50 سال در سرچشمه+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه قرآن محمود متقی‌پناه، پیشکسوت قرآنی و از شاگردان مرحوم استاد مولایی شب گذشته، هفتم آذر ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ در مسجد حاج نایب واقع در میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه برگزار شد. این جلسه قرآن در سال ۱۳۴۵ توسط مرحوم علی‌اصغر مثنی در این مسجد راه‌اندازی شد.

جلسه قرآنی با قدمت 50 سال در سرچشمه+صوت و عکس

این جلسه در سال ۱۳۵۳ پس از فوت علی‌اصغر مثنی، توسط مرحوم احمد یارایی(عموی علی یارایی) تا سال ۱۳۸۰ اداره شد و پس از احمد یارایی، علی یارایی و محمود متقی‌پناه تا به امروز این جلسه را برگزار کرده‌اند. محمود متقی‌پناه، سه‌شنبه‌ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و علی یارایی پنجشنبه‌ها بعد از نماز عشاء در این مسجد جلسه قرآن را برگزار می‌کنند.

در این جلسه قرآن، اعضای جلسه به تلاوت آیاتی از ادامه درس جلسه پرداختند و متقی‌پناه، نفس به نفس، نکات صوت و لحنی و قرائات مختلف را متذکر شد. همچنین برخی از اعضاء همچون سیدعباس حسینی و میثم اسفندیار به ارائه تلاوت‌های تقلیدی و یا آیات انتخابی پرداختند.

جلسه قرآنی با قدمت 50 سال در سرچشمه+صوت و عکس

همچنین در جلسه شب گذشته، مسعود سیاف‌زاده، قاری و حافظ ممتاز کشورمان نیز حضور داشت و آیاتی از ادامه درس جلسه را تلاوت کرد و مورد تشویق حاضران در جلسه و محمود متقی پناه قرار گرفت. 

 در ادامه تلاوت‌های این جلسه ارائه می‌شود.

مسعود سیاف زاده

کد

دریافت

سیدعباس حسینی

کد

دریافت

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۹
0
0
عکس حاج اصغر مثنی همراه با فایل صوتی از ایشان را منتشرکنید
captcha