امام جمعه جدید شهرستان کوهرنگ منصوب شد
کد خبر: 3668072
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

امام جمعه جدید شهرستان کوهرنگ منصوب شد

گروه سیاسی: حجت الاسلام سعید حسین‎پور به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کوهرنگ منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکمی، حجت الاسلام سعید حسین‎پور را به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کوهرنگ منصوب کرد.
در حکم انتصاب امام جمعه جدید شهرستان کوهرنگ آمده است:
«ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی امام جمعه محترم سابق و با تأیید علمای اعلام (ایدهم الله تعالی)، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) به مدت سه سال به سمت امام جمعه شهرستان کوهرنگ منصوب می‌شوید.
ان شاء الله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف برحذر دارید.
امید است روحانیون معظم، اهالی محترم بخصوص ارگان‌ها و نهاد‌های انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری لازم را در انجام هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.»
حجت الاسلام حسین‎پور پیش از این امام جمعه شهر گهرو بود و حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه قبلی کوهرنگ به عنوان رئیس حوزه هنری، به استان خوزستان منتقل گردید.
بر اساس اعلام دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان؛ آیین معارفه امام جمعه جدید شهرستان کوهرنگ، جمعه ۱۰ آذرماه ۹۶ در چلگرد برگزار می‌شود.

captcha