امیدواری به حضور جدی خادمان قرآن در هفته قرآن استان قم
کد خبر: 3668184
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

امیدواری به حضور جدی خادمان قرآن در هفته قرآن استان قم

گروه فعالیت‎های قرآنی: مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت از 6 اسفند ماه سال جاری خبر داد و از خادمان قرآن در استان قم خواست که در این برنامه شرکت گسترده داشته باشند.

سید مصطفی میرعرب در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: هفته قرآن استان قم از 6 اسفندماه امسال به مدت یک هفته در بخش‎های مختلف در استان قم برگزار می‎شود.
وی افزود: بخش‎های مختلف این هفته شامل شعر، داستان، مقاله و پایان نامه، صنایع دستی آثار چوبی_ آثار فلزی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای سینمایی، تلاوت، آوا نغمات دینی( تواشیح و ابتهال/ سرودها و نغمه های بی آهنگ و رسانه) است.
وی با اشاره به اهمیت حضور جدی خادمان و فعالان فرهنگ قرآنی در این هفته گفت: زمان برگزاری ۶ تا ۱۲ اسفند ماه ۹۶ خواهد بود و آیین اختتامیه ۱۷ اسفند ماه ۹۶ خواهد بود؛ مهلت ارسال آثار نیز تا ۱۰ بهمن ماه ۹۶ در نظر گرفته شده است.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: علاقه‎مندان جهت اطلاع از جزئیات بخش‎های مختلف به دفتر قرآن و عترت (علیهم السلام) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از طریق پست الکترونیکی qom.farhang.gov.ir  یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۴۲۲۰ تماس حاصل کنند.
captcha