اکران «پایان رویاها» از یازدهم آذر در آذربایجان غربی آغاز می‌شود
کد خبر: 3668382
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

اکران «پایان رویاها» از یازدهم آذر در آذربایجان غربی آغاز می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: فیلم پایان رویاها از یازدهم آذر هم ‌زمان با سراسر کشور در سینماهای کانون آذربایجان‌غربی اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا) از آذربایجان غربی، جواد زاهدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: فیلم پایان رویاها به کارگردانی محمدعلی طالبی، از روز 11 آذر در سینماهای کانون ارومیه، میاندوآب و خوی اکران می‌شود.

وی افزود: در این فیلم که آخرین اثر محمدعلی طالبی کارگردان سینمای کودک است، مخاطبان به تماشای داستان پسر بچه‌ای می‌نشینند که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند. با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به اسب پیدا می‌کند. اما به واسطه اشتباهی که از او سر می‌زند دچار مشکلاتی می‌شود. او مشکل را ابتدا از خانواده خود مخفی می‌کند بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشتر می‌شود و...

وی اظهار کرد: «پایان رویاها» پیش‌تر در جشنواره فیلم فجر، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو به نمایش در آمده است و به فهرست پایانی بهترین فیلم‌های آسیاپاسفیک ۲۰۱۷ راه یافته است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی؛ این اثر امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی «عشقی بزرگ برای جهانیان» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.

علاقه‌مندان، مدیران مدارس، و خانواده‌ها می‌توانند برای تهیه بلیط در ارومیه به مجتمع شهید رسول فرخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان والفجر 2،  داخل پارک ملت، مراجعه و یا با شماره تلفن 33381237 تماس حاصل کنند.

علاقه‌مندان همچنین برای تهیه بلیط و یا انجام هماهنگی‌های لازم در شهرهای خوی و میاندوآب به مراکز کانون این شهرستان‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن‌ 36456737 در خوی، و با شماره 45266198 در میاندوآب تماس حاصل کنند.


captcha