برگزاری دوره تربیت مربی «روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن» در یزد
کد خبر: 3668469
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

برگزاری دوره تربیت مربی «روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رییس شعبه مرکزی واحد برادران جامعه القرآن استان یزد از برگزاری دوره تربیت مربی «روخوانی و روانخوانی و حفظ تخصصی قرآن کریم» در این استان خبر داد.

محمدرضا کارگر، رییس شعبه مرکزی واحد برادران جامعه‌القرآن استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد از برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی و حفظ تخصصی قرآن کریم در استان یزد خبر داد.
وی ادامه داد: این دوره با هدف تربیت استاد و مربی قرآن کریم جهت استفاده در شعبات متعدد جامعه القران و موسسه های قرآنی استان در دو واحد برادران و خواهران برگزار می شود.
کارگر افزود: این دوره با حضور استاد و حافظ کل قرآن کریم، حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مدیر آموزش واحد برادران و خواهران جامعه القرآن کشور برگزار خواهد شد.
رییس شعبه مرکزی واحد برادران جامعه القرآن استان یزد با اشاره به شرایط این دوره گفت: گذراندن دوره تجوید و تسلط کامل تجوید قرآن از شرایط دوره تربیت مربی روخوانی و  حفظ حداقل ده جزء قرآن و تسلط کامل بر آن از شرایط دوره تربیت مربی حفظ است.
وی ادامه داد: ثبت نام این دوره از اول آذرماه آغاز شده و علاقه مندان تا 25 آذرماه جاری مهلت دارند تا برای ثبت نام با شماره های 37304188 ، 09137744778 (زرگر باشی) و 09135268076 (حسینی نسب مدیر آموزش واحد برادران جامعه القرآن استان یزد) تماس حاصل فرمایند.
رییس شعبه مرکزی واحد برادران جامعه‌القرآن استان یزد تصریح کرد: تاریخ برگزاری ین دوره متعاقبا اعلام خواهد شد.
captcha