آغاز دوره تربیت مربی «تخصصی قرآنی کودک» در تفت
کد خبر: 3668472
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

آغاز دوره تربیت مربی «تخصصی قرآنی کودک» در تفت

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره تربیت مربی «تخصصی قرآن کودک» برای اولین بار در شهرستان تفت به همت موسسه قرآن و عترت انصارالمهدی(عج) این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، امید تفت نوشت: دوره تربیت مربی «تخصصی قرآن کودک» برای اولین بار در شهرستان تفت به همت موسسه قرآن و عترت انصارالمهدی(عج) این شهرستان آغاز شد.
این دوره با تدریس استاد مهدی فاضلی، دارنده رتبه اول جشنواره شیوه های نوین آموزش قرآن برای کودکان در کشور و با حضور نجم الهدی کارشناس امور قرآنی و ناظر اداره کل ارشاد اسلامی، فلاح نژاد مسئول امور قرآنی اداره ارشاد تفت و کافی مسئول موسسه انصارالمهدی تفت آغاز شد.
حمیدرضا کافی تفتی، مسئول مؤسسه قرآن و عترت انصارالمهدی(عج) تفت با بیان اینکه در این دوره بالغ بر 40 خانم شرکت کرده اند، گفت: این دوره از امروز به مدت چهار روز در شهرستان تفت برگزار می شود.
مسئول مؤسسه قرآن و عترت انصارالمهدی(عج) تفت افزود: این دوره را برای اولین بار در شهرستان تفت برگزار شده است و در آن آموزش هایی در زمینه نماز، حفظ قرآن، روخوانی قرآن، مفاهیم قرآن و فرزند پروی ویژه کودکان توسط استاد مهدی فاضلی ارائه می شود.
وی ادامه داد: در پایان این دوره گواهی معتبر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حاضرین اعطا می شود.
captcha