میلاد پیامبر(ص) مایه رحمت برای جهانیان است
کد خبر: 3668581
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

میلاد پیامبر(ص) مایه رحمت برای جهانیان است

گروه سیاسی: امام جمعه سنندج با اعلام اینکه تا پیش از تولد حضرت محمد(ص) اقوام گناهکار مورد عذاب الهی قرار می‌گرفتند، گفت: به دلیل عظمت جایگاه پیامبر اسلام نزد خداوند، عذاب گناهکاران به قیامت واگذار شد چراکه میلاد پیامبر(ص) مایه رحمت برای جهانیان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 10 آذرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) پیامبر اسلام را نمونه یک انسان کامل خواند و اظهار کرد: مسلمانان باید خاتم پیامبران را الگوی خود در زندگی قرار داده و از کردار و روش این انسان برگزیده تبعیت کنند.

وی با تأکید بر شرکت مردم استان در اعیاد ماه ربیع الاول افزود: به پاسداشت شخصیت و جایگاه پیامبر(ص) و میمنت این ماه، نسبت به برگزاری مراسم مولودی خوانی جدیت داشته باشیم.

امام جمعه سنندج با اعلام اینکه تا پیش از تولد حضرت محمد(ص) اقوام گناهکار مورد عذاب الهی قرار می‌گرفتند، بیان کرد: به دلیل عظمت جایگاه پیامبر اسلام نزد خداوند، عذاب گناهکاران به قیامت واگذار شد چراکه میلاد پیامبر(ص) مایه رحمت برای جهانیان است.

ماموستا خدایی با اعلام اینکه دشمنان همواره از اسلام و مسلمانان هراس دارند، اعلام کرد: دشمنان همواره با هر حیله‌ و نیرنگی به دنبال ایجاد تفرقه و آشوب در کشورهای اسلامی هستند پس وحدت و یکپارچگی مسلمانان موجبات نگرانی آنان را فراهم می‌کند.

وی وحدت بین مسلمانان را تنها راه ناکام گذاشتن توطئه‌های استکبار و دشمنان دانست و عنوان کرد: متاسفانه برخی از حکام کشورهای منطقه در مسیر دشمنان دین اسلام حرکت کرده و آنان را همراهی می کنند.

امام جمعه سنندج یکی از دسیسه‌های کشورهای غربی از جمله آمریکا در منطقه خاورمیانه را جنگ و کشتار دانست و افزود: اتحاد و برادری بین مسلمانان تنها راه مقابله با آشوب های خاورمیانه و جامعه اسلامی است.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم کشورهای اسلامی به خود بیایند و با یکدلی و اتحاد، توطئه‌های دشمنان را در منطقه خنثی کرده و در راه اعتلا و پیشرفت اسلام و مسلمانان گام بردارند.

captcha