برنامه‌های فرهنگی به‌سوی شناخت ولی‌عصر (عج) سوق داده شود
کد خبر: 3668740
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

برنامه‌های فرهنگی به‌سوی شناخت ولی‌عصر (عج) سوق داده شود

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: برنامه‌های فرهنگی به‌سوی شناخت ولی‌عصر (عج) سوق داده شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاه‌چراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان 10 اذر در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان سمنان اظهار کرد: ایمان به خدا و اعتقاد به اصول دین مهم‌ترین عامل پیروزی در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن است.
وی با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی امروز ناشی از عدم شناخت اصول دین و معرفت نسبت به ولی‌عصر (عج) است گفت: مسئولان فرهنگی استان سمنان باید برنامه‌ها خود را به‌سوی ترویج اصول دین و شناخت و معرفت نسبت به امام عصر (عج) سوق دهند.
 نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم شناخت تمامی مسائل اعم از اقدامات زمان غیبت امام زمان و عوامل ظهور آن حضرت و غیره افزود: در زمان غیبت ولی‌عصر (عج) همه ما موظفیم از مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی‌فقیه در کشور پیروی کنیم.
 وی با اشاره به اینکه ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه ایرانیان و عامل اصلی پیروزی ما بر دشمنان است افزود: باوجود تمام مشکلات ملت ایران هرگز در مقابل دشمنان با یکدیگر در نزاع و درگیری نیستند و ضمن حفظ اتحاد و همدلی در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.
شاه‌چراغی شکستن اتحاد، ایمان و اعتقاد مردم ایران را در اولویت نخست دشمنان ایران اسلامی دانست و افزود: ملت ایران تا مادامی‌که به اعتقادات و آرمان‌های خود پایبند باشند و اتحاد آنان در مقابل دشمن شکسته نشود همواره پیروز میدان است و این انقلاب اسلامی محفوظ خواهد ماند.
به گفته وی؛ اگر می‌خواهیم فرهنگ عمومی در کشور اصلاح شود باید اعتقادات مردم نسبت به امام عصر را تقویت کنیم و به دشمن اجازه ندهیم با انتشار شبهات دینی و نفوذ فرهنگی اذهان عمومی را منحرف کند.
منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان سمنان
captcha