چهل روز با احادیث کابردی پیامبر(ص) در نمایشگاه ناشران جهان اسلام مشهد
کد خبر: 3668841
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

چهل روز با احادیث کابردی پیامبر(ص) در نمایشگاه ناشران جهان اسلام مشهد

گروه اجتماعی: مدیر انتشارات سوچا از ارائه طرح چهل حدیث کاربردی از پیامبر(ص) در یک قاب در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ناشران جهان اسلام که در مشهد برپا شده است، خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد محمدی، مدیر انتشارات سوچا در مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان رضوی، از ارائه طرح چهل حدیث کاربردی از پیامبر(ص) دریک قاب، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ناشران جهان اسلام که در مشهد برپا شده است، خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این چهل حدیث جز پرکاربردترین احادیث از پیامبر(ص) هستند، افزود: تمامی مطالب این چهل حدیث از پیامبر(ص) در حوزه خانواده، تربیت فرزند و ارتباط با همسر است.
مدیر انتشارات سوچا مشهد در خصوص هدف از ارائه طرح چهل حدیث کاربردی از پیامبر(ص) در یک قاب، بیان کرد: این طرح با این هدف به اجرا درآمده است که هر روز یک حدیث جدید جلوی چشم اعضای خانواده باشد، زیرا اگر در طول سال یک حدیث ثابت در منزل گذاشته شود ممکن است تکراری شود، از این رو طرح «چهل حدیث در یک قاب» تنوعی را در این زمینه ایجاد کرده است.
محمدی گفت: چهل روز زندگی با احادیث کاربردی پیامبر(ص) باعث خواهد شد تا به صورت ناخودآگاه برخی از مدل‌های سبک زندگی اسلامی در خانواده اجرایی شود.

captcha