ارائه مشاوره‌های سبک زندگی ایرانی _ اسلامی در نمایشگاه ناشران جهان اسلام
کد خبر: 3668844
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
در مشهد صورت می‌گیرد؛

ارائه مشاوره‌های سبک زندگی ایرانی _ اسلامی در نمایشگاه ناشران جهان اسلام

گروه اجتماعی: در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ناشران جهان اسلام که در مشهد بر پا شده است، مشاورانی در حوزه‌های مختلف سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی حضور دارند تا پاسخگوی سوالات مخاطبان باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ناشران جهان اسلام که در مشهد بر پا شده است، علاوه بر ارائه کتب در موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی، مشاورانی در حوزه‌های مختلف سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی حضور دارند و خدمات مشاوره را  به علاقه‌مندان ارائه می‌دهند.
همچنین در این غرفه‌ها مشاوره‌های متعددی در زمینه فقه و زندگی، کودک و رسانه، جمعیت و فرزند‌آوری، مباحث اعتقادی، ازدواج و خانواده، مشاوره تحصیل در حوزه علمیه، دین، رسانه و فضای مجازی، قرآنی، تربیت فرزند، هویت، افراط‌گرایی و تکفیر، تغذیه و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و مشاوره تخصصی ادیان و فرق انجام می‌گیرد.
بنابراین گزارش، علاوه بر این در غرفه مشاوره کودک و رسانه، انیمیشینی با عنوان جنگ افسانه‌ها که موضوع آن تقابل کارکردهای شرقی و غریی است برای کودکان پخش می‌شود.
همچنین در غرفه مشاوره فقه و زندگی، کتاب‌های مختلفی در زمینه آیین هم‌جواری و همسایه‌داری و  پرخاشگری و نابرابری‌های اجتماعی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
یادآور می‌شود، ارائه مشاوره از سوی دفتر حوزه علمیه خراسان، مرکز پاسخگویی به سوالات دینی و... است.

captcha