اصل تکریم ارباب رجوع فراموش نشود
کد خبر: 3668930
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

اصل تکریم ارباب رجوع فراموش نشود

گروه اجتماعی: امام جمعه کرج گفت: کارهای مهم و اساسی نباید مسئولان را از اصل خدمت دور سازد و با اهمیت دادن به امور اساسی مردم، اصل تکریم ارباب رجوع اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، 11آذر در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: حضرت محمد مصطفی(ص) الگویی شاخص و منحصر به فرد برای بشریت است.
وی با اشاره به استقرار مدیریت جدید در استان البرز، افزود: با مدیریت جدید استان و سبقه‌کاری استاندار البرز ضرب آهنگ مدیریتی در حوزه اقتصادی، بالندگی و رشد تجربه می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات استان، عنوان کرد: کارهای مهم و اساسی نباید مسئولان را از اصل خدمت دور سازد و با اهمیت دادن به امور اساسی مردم، اصل تکریم ارباب رجوع  اجرا شود.
امام جمعه کرج با اشاره به لزوم برخورد توام با احترام با مردم، گفت: مدیران در رده بالاتر نسبت به کارگزاران دستگاه‌ها و مدیران میانی، باید  با احترام برخورد کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز  با اشاره به قابلیت‌های علمی و تحقیقاتی استان البرز، گفت: استان البرز از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه علمی برخوردار است و از این ظرفیت علمی و نخبگان نباید غافل شد.
در ادامه محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: البرز یکی از استان‌های حساس در کنار پایتخت است و فراز و نشیب‌های متعددی را از زوایای مختلف تجربه کرده است.
وی افزود: بحث اساسی در کشور اشتغال است، دولت برای خروج از بحران اشتغال تعهد سالی 900 هزار فرصت شغلی را داشته و تلاش‌ها در این بخش نیاز به تلاش بیشتر مسئولان است.
کولیوند با تأکید بر ضرورت رونق تولید و رفع موانع آن  و ایجاد اعتماد سازی در بخش تولید گفت: در استان البرز هر هفته بیش از 13 پرونده  واحدهای تولیدی بررسی می‌شود و این اعتماد در بخش صنعت باید افزون‌تر باشد این در حالی است که در این بخش رشد هم داشته‌ایم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان رفع موانع مالیاتی و رونق صادرات، جراحی نظام یارانه‌ها و طرح سلامت را از دیگر دغدغه‌های کنونی یاد کرد.
این مسئول همچنین مدیریت مناسب بحران در استان را در پی زلزله اخیر مناسب عنوان کرد و گفت: باید در این زمینه اعتماد سازی وجود داشته باشد که امکان مدیریت بحران توسط دستگاه‌ها وجود دارد.

captcha