اعزام 500 مبلغ به مناطق مختلف البرز در هفته وحدت
کد خبر: 3668937
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

اعزام 500 مبلغ به مناطق مختلف البرز در هفته وحدت

گروه معارف: مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: همزمان با هفته وحدت، 500 مبلغ به مساجد، تکایا و حسینیه‌های این استان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: سرلوحه برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در استان البرز در هفته وحدت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است که ایشان در مورد مراقبت از عدم طرح مسائل منجر به اختلاف در بین مسلمین تاکید دارند.
وی با بیان اینکه سعی مبلغان اعزامی در هفته وحدت به نقاط گوناگون استان، تاکید بر وجوه مشترک بین مسلمانان است، افزود: مسلمانان در کلیات با هم اختلافی ندارند و فقط در مورد جزئیات اختلاف نظر وجود دارد.
این مسئول با اشاره به اینکه ثمره اختلاف بین مسلمانان ظهور گروه‌هایی مانند داعش است، گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای حفظ اتحاد بین شیعیان و اهل سنت است و در بین مدافعان حرم کشور از اهل سنت حضور داشته است.
مسعودی با بیان اینکه مبلغان در این هفته نظرات و تفکرات برخی افراد که در قالب شیعه انگلیسی اختلاف ایجاد می‌کنند را به صورت تحلیلی برای مردم بازگو می‌کنند، ابرازکرد: مبلغان اعزامی در مورد کسانی که در قالب مذهب ذهن مردم را علیه دیگران تحریک می‌کنند، هشدار می‌دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اعزام مبلغان به نقاط گوناگون استان البرز، گفت: در این ایام 500 مبلغ به نقاط گوناگون استان جهت برپایی برنامه‌های هفته وحدت در سطح مساجد، تکایا و حسینیه‌ها اعزام می‌شوند.

captcha