ساماندهی 80 درصد از هیئت‌های مذهبی فردیس
کد خبر: 3668941
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

ساماندهی 80 درصد از هیئت‌های مذهبی فردیس

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردیس با اشاره به اینکه 80 درصد از هیئت‌های مذهبی این شهرستان ساماندهی شده‌اند، گفت: مسئولان هیئت‌های مذهبی فاقد مجوز، برای دریافت مجوز به این اداره مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام مهدی احمدوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان فردیس خبر داد و اظهار کرد: در این نشست هیئت‌رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان انتخاب شد.
وی بابیان اینکه در نظر داریم با تقسیم‌کار میان اعضای شورای هیئت‌های مذهبی، فعالیت هیئت‌های مذهبی سطح این شهرستان را ساماندهی کنیم، عنوان کرد: در این شورا شش کمیته مالی، طرح و برنامه، استعدادیابی، کارگروه‌های بانوان و جوانان، فرهنگی رسانه و تبلیغات تشکیل‌شده است.
این مسئول بابیان اینکه از ۸۰ درصد هیئت‌های مذهبی شهرستان فردیس ساماندهی شده‌اند، خاطرنشان کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی که مجوز ندارند، می‌تواند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برای دریافت مجوز و استفاده از خدمات این اداره اقدام کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردیس اعلام کرد: در کمیته استعدادیابی از سطح نونهالان تا بزرگ‌سالان در بخش مداحی استعدادیابی می‌شود.
احمدوند بابیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی فردیس برای کاهش معضلات اجتماعی این شهرستان اقدام می‌کند، افزود: کمیته کارگروه بانوان برای این مهم برگزار می‌شود و می‌خواهیم برای بانوان در هیئت‌های مذهبی برنامه‌های مختلفی با موضوع فرهنگ‌سازی زندگی مشترک و جلوگیری از طلاق برگزار کنیم.
این  با اشاره به نهم دی‌ماه که به نام روز بصیرت مزین شده است، تأکید کرد: فعالیت رسمی شورای هیئت‌های مذهبی در این روز آغاز می‌شود. ‌

captcha