تخصیص 6 میلیارد ریال از محل 3 درصد درآمد نفت و گاز به تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی داراب
کد خبر: 3668956
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
انصاری خبر داد:

تخصیص 6 میلیارد ریال از محل 3 درصد درآمد نفت و گاز به تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی داراب

گروه فرهنگی: نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین ‌دشت در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 6 میلیارد ریال از محل 3 درصد درآمد نفت و گاز به تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی داراب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، رضا انصاری، نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین ‌دشت در مجلس شورای اسلامی امروز، 11 آذرماه در نشست اهالی فرهنگ و هنر شهرستان داراب با معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ٦ میلیارد ریال از محل سه درصد درآمد نفت و گاز به تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان داراب تخصیص می‌یابد.

وی با یادآوری اهمیت و جایگاه فرهنگ تأكید كرد كه آسیب‌های اجتماعی فقط منحصر به حوزه فرهنگ نیست بلکه حوزه سیاسی، اقتصادی و جامعه ‌شناسی را نیز در برمی‌گیرد.

انصاری با تأکید بر آسیب‌شناسی فرهنگی گفت: هم اینک یکی از دغدغه‌های ما پیشرفت و توسعه بر اساس آموزه‌های دینی و فرهنگی است و در این زمینه شاخص‌های توسعه باید در سطح کلان مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

عضو مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تقویت فرهنگ دینی در عرصه فعالیت‌های هنری، بیان کرد: تقویت و تجهیز کانون‌های مساجد از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار در زمینه فعالیت‌های فرهنگی است.

وی همچنین تأكید كرد كرد كه افزایش اعتبار فرهنگی به ‌ویژه تقویت فعالیت کانون‌های مساجد نیز باید بیش‌ از پیش مورد توجه قرار گیرد.

captcha