استخدامی فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3668976
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

استخدامی فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌شمالی گفت: فرماندهی انتظامی استان برای تکمیل کادر درجه داری خود از بین افراد متعهد و کارآمد مرد به صورت پیمانی پنج ساله استخدام می‌کند.

سردار علیرضا مظاهری فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: با توجه به آغاز نام نویسی از هفتم آذرماه سال جاری افراد برای ثبت نام تا 23 همین ماه فرصت داشته و می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی Www.Gozinesh.police.ir.signup مراجعه کنند.
وی عنوان کرد: همه افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی در رشته های (ریاضی ، تجربی ، انسانی و معارف و بهياری) با حداقل سن 18سال و معدل 14 و قد 170 سانتی متر می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.
مظاهری یادآورشد: در صورت انجام خدمت سربازی و وجود سابقه بسیجی با عضویت فعال و پلیس افتخاری دو سال به سن افراد افزوده خواهد شد .
وی خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان مشمولی که دارای دفترچه آماده به خدمت ممهور به مهر غیبت بوده و یا سربازان در حال خدمت که غیبت سنواتی دارند منع قانونی دارد.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌شمالی گفت:ثبت نام داوطلبان مقطع درجه داری به صورت اینترنتی بوده و باید از مراجعه حضوری به هسته گزینش خودداری کنند.
captcha