سه هزار و ٩٠٠ سی دی غیرمجاز در بجنورد امحاء شد
کد خبر: 3668985
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

سه هزار و ٩٠٠ سی دی غیرمجاز در بجنورد امحاء شد

گروه اجتماعی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد از امحاء سه هزار و ٩٠٠ حلقه سی دی فیلم‌های مستهجن و کپی غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ علی اضغر نودهی گفت: با توجه به نقش نظارتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر فروشگاههای محصولات سمعی و بصری در پی بازدیدهای به عمل آمده  از ٨ فروشگاه عرضه محصولات سمعی و بصری در بجنورد که با همکاری اداره نظارت بر اماکن شهرستان انجام گرفت  سه هزار و ٩٠٠ حلقه سی دی فیلم و کپی و بازی های رایانه ای غیرمجاز کشف و با دستور مقامات قضایی  امحاء و نابود شد.
وی از مراکز و فروشگاههای عرضه محصولات سمعی وبصری تقاضا کرد تا از عرضه محصولات بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خودداری نمایند در غیر اینصورت با آنان مطابق قانون برخورد و از فعالیت آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.
وی از والدین خواست تا در زمان خرید و تهیه بازیهای رایانه ای به آرم بنیاد ملی بازیهای رایانه ای کشور دقت نظر نمایند.
نودهی خاطرنشان کرد: اولین اقدام در این حوزه فرهنگ سازی و عدم خرید این محصولات توسط مردم است و همچنین باید اقدامات فنی بازدارنده با استفاده از تکنولوژی نوین در این حوزه احصاء شود؛ این اقدامات در کنار هم باعث خواهد شد آسیب در جامعه کاهش پیدا کند.
captcha