هفته وحدت پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین مکتب اسلام است
کد خبر: 3669040
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
فرماندار تالش:

هفته وحدت پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین مکتب اسلام است

گروه اجتماعی: مهدوی گفت: بی ‌تردید هفته وحدت نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سید عیسی مهدوی، فرماندار شهرستان تالش امروز، 11 آذر در جلسه هم اندیشی علما و متنفذین اهل سنت و تشیع شهرستان  های تالش، آستارا و رضوانشهر، اظهار کرد: وحدت برادران تشیع و اهل سنت در غرب گیلان مثال زدنی و بی همتاست و لذا این الگو باید به دیگر شهرها تسریع داده شود.

وی افزود: دشمنان اسلام در تلاش هستند با ترفندهای گوناگون بین دو مذهب شیعه و سنی اهداف شوم خود را در منطقه اجرا کنند که این امر با بصیرت و آگاهی این دو قشر نقش بر آب می شود.

فرماندار تالش عنوان کرد: وقتی دشمنان دین خود را در برابر ارزش های اسلام عاجز می بینند، دست به کشتار بی رحمانه کودکان، زنان و مردان بی دفاع می زنند که با یاری خداوند و به همت آزادی خواهان جهان تاریخ مصرف تکفیری هایی همچون داعش به اتمام رسیده و به زباله دان تاریخ سپرده خواهند شد.

مهدوی زندگی مسالمت آمیز برادران و خواهران اهل سنت و تشیع شهرستان تالش در کنار یکدیگر را از برکالت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در نظام مقدس اسلامی دولت تلاش دارد خدمات خود را به صورت یکسان بین این دو قشر ارائه کند و این افتخاری پس بزرگ برای ماست.

وی با گرامیداشت هفته وحدت، خاطرنشان کرد: با تدبیر و درایت بلند حضرت امام در نامگذاری هفته وحدت، در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره رسول گرامی اسلام(ص) بوده و بی ‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

captcha