تجلیل از مدیر مؤسسه «تدبر در قرآن» به‌عنوان استاد برتر حوزه علمیه خراسان
کد خبر: 3669060
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

تجلیل از مدیر مؤسسه «تدبر در قرآن» به‌عنوان استاد برتر حوزه علمیه خراسان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مراسم تجلیل از حجت‌الاسلام مقامی به‌عنوان استاد برتر حوزه علمیه خراسان با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه تدبر در قرآن، در مراسمی که با حضور علما، اساتید، فضلا، روحانیان و طلاب این حوزه و برخی از مسئولان استانی در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد، از حجت‌الاسلام مهدی مقامی به‌عنوان استاد برتر حوزه علمیه خراسان تقدیر شد.
در این مراسم 12 تن از ممتازان آموزشی در سطوح یک تا چهار و 3 نفر از پژوهشگران برتر به نمایندگی از بیش از سه هزار و 800 ممتاز آموزشی و پژوهشگر برتر توسط حضرات آیات گلپایگانی، علم‌الهدی، عاملی، سیدان و مهدی مروارید تجلیل شدند.
این مراسم با حضور آیت‌الله موسوی خلخالی، آیت‌الله رئیسی، حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه، دبیر شورای‌ عالی حوزه علمیه خراسان، تعدادی از علما و اساتید مشهد، استاندار خراسان رضوی و جمعی از روحانیان و طلاب مشهد و با سخنرانی آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و نیز بیان دیدگاه‌های دو تن از ممتازان و پژوهشگران برتر برگزار شد.
captcha