پویش جهانی احیای ارزش‌ها و اخلاق نبوی به زبان انگلیسی
کد خبر: 3669218
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

پویش جهانی احیای ارزش‌ها و اخلاق نبوی به زبان انگلیسی

گروه بین‌الملل: دارالفتوای مصر یک پویش جهانی با هدف احیای ارزش‌ها و اخلاق نبوی به زبان انگلیسی در فضای مجازی راه‌اندازی کرد.

دعوت دارالافتای مصر به پویش جهانی احیای ارزش‌ها و اخلاق نبویبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از خبرگزاری اینا؛ این پویش با هدف احیای ارزش‌ها و اخلاق نبوی و ارائه فهم جدید از زندگی پیامبر اسلام و سیره معطر ایشان و تعمق در زیبایی روحی و اخلاقی پیامبر(ص) برگزار می‌شود.

بازخوانی سیره عملی و اخلاقی نبی مکرم اسلام، چگونگی الهام‌پذیری از مکارم اخلاق نبوی به منظور تحول در عبادت‌های فردی و بهبود رفتار اجتماعی صحیح با مردم از دیگر اهداف راه‌اندازی این پویش است.


این پویش با عنوان «راهنمایی بی‌پایان؛ Timeless Guidance» است و انتظار می‌رود که تعداد شرکت‌کنندگان آن به بیش از 30 میلیون مسلمان و غیرمسلمان برسد.


ابراهیم نجم؛ مشاور مفتی اعظم مصر در این باره گفت: این پویش دارای برنامه‌های مختلفی به زبان انگلیسی است که از جمله آن‌ها می‌توان به پخش ویدئو کلیپ‌هایی درباره مواضع و اخلاق نبوی و نیز برخی مقالات و توئیت‌ها در حوزه اخلاق نبوی و تأثیر، کیفیت و تطبیق آن در دنیای معاصر اشاره کرد/.

 

captcha