سازندگی های موجود در سایه وحدت در کشور انجام شده است
کد خبر: 3669264
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
اکبر بهنام جو:

سازندگی های موجود در سایه وحدت در کشور انجام شده است

گروه اجتماعی: استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه در سایه وجود وحدت کشور به سمت سازندگی سوق داده شده است، تصریح کرد: با ترویج وحدت در بین کشورهای منطقه شاهد پیروزی های مسلمانان در عراق و سوریه هستیم که این پیروزی امروز در داخل کشور و در میان مردم ما نیز موجی از شادی را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، روزگذشته 11 آذرماه در جشن میلاد حضرت پیامبر اکرم(ص) در بخش سنی نشین عنبران گفت: امروز شاهد حرکت عظیم بسیجیان در نقاط مختلف کشور به منظور سازندگی و با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و دورافتاده هستیم.
وی تصریح کرد: امام راحل(ره) با اعلام سالروز میلاد با سعادت حضرت پیامبر اکرم(ص) به عنوان هفته وحدت بین شیعه و سنی باعث حرکت بزرگی در سراسر جهان اسلام شد که امروزه شاهد پی‌گیری همین حرکت عظیم مردمی و هم‌سو و هم‌قسم شدن برادرن شیعی و سنی در نقاط مختلف کشور به ویژه در برخی از توابع استان اردبیل هستیم.
بهنام‌جو با بیان اینکه وحدت و همبستگی زمینه‌ساز سازندگی در منطقه می‌شود، افزود: ما با وحدت توانستیم هشت سال جنگ تحمیلی را با سربلندی به پایان برسانیم و بعد از آن نیز در رویدادهای مختلف دینی ، مذهبی و حتی ملی نشان دادیم که با دست‌یابی به اهداف خود می‌توانیم در برابر کشورهای صاحب قدرت در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم که این تنها در سایه وحدت و همبستگی به ارمغان آمده است.
استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه در سایه وجود وحدت کشور به سمت سازندگی سوق داده شده است، تصریح کرد: با ترویج وحدت در بین کشورهای منطقه شاهد پیروزی های مسلمانان در عراق و سوریه هستیم که این پیروزی امروز در داخل کشور و در میان مردم ما نیز موجی از شادی را ایجاد کرده است.
بهنام‌جو با اشاره به اقدامات بسیج در راستای سازندگی نیز گفت: امروزه شاهد حرکت عظیم لشکر بسیجی و بسیجیان در نقاط مختلف کشور به منظور سازندگی و با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و دورافتاده هستیم که اگر وحدت نبود هیچ گاه شاهد چنین موفقیت ها و حرکت های مردمی نبودیم.
وی با اشاره به اینکه محور وحدت وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) است، اظهار کرد: سال های دور همین یک نقطه عطف شیعه و سنی را در کنار یکدیگر نگه داشته و علاوه بر تقویت حس برادری و برابری در بین آن ها سبب برخی توسعه‌های پایدار و موفقیت در سراسر کشور شده است.
استاندار اردبیل تصریح کرد: امروزه به تبع سراسر کشور در استان اردبیل نیز شاهد برخی پیشرفت های حاصل از وجود حس برادری در میان شیعیان و اهل تسنن هستیم که این وحدت روز به روز به فزونی می‌گذارد و این امر برای ما بسیار مسرت‌بخش است.

captcha