سومین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظره رضوی در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3669276
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

سومین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظره رضوی در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های اندیشیده شده سومین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظره رضوی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روزگذشته، 11 آذرماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظره رضوی در اردبیل تصریح کرد: همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) سومین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظره رضوی در اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
وی با اشاره به این که این همایش 13 و 14 آذر ماه از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود افزود: امیدواریم مسئولان و متولیان اجرایی در ارتباط با برگزاری این همایش با ما نهایت همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای را با ما داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ گفت‌وگو و مناظره باید به عنوان یک اصل اساسی و مهم در جامعه ترویج یابد چرا که جهان امروز نیازمند این فرهنگ است و می‌تواند در مقابل ایجاد جریان‌های انحرافی و تکفیری مقابله کند و حتی در نطفه خفه کند.
اسحاقی اظهار کرد: از برنامه‌های جنبی این همایش می‌توان به برگزاری کارگاه علمی و آموزشی اشاره کرد که برای شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها گواهی پایان دوره همایش رضوی صادر می‌شود و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار قرار گرفته است که به طور حتم خروجی‌های مناسبی به دنبال خواهد داشت.
وی تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی استان در این همایش نیز به عنوان اصل اساسی و مهم مورد توجه واقع شده که در برنامه‌های این همایش قرار گرفته و جزو برنامه‌های ابتکاری است.

captcha