برپایی دوره معرفت‌افزایی مداحان اهل‌ بیت(ع) در تهران
کد خبر: 3669280
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
به همت مؤسسه نورالمجتبی(ع) انجام می‌گیرد؛

برپایی دوره معرفت‌افزایی مداحان اهل‌ بیت(ع) در تهران

برپایی دوره معرفت‌افزایی مداحان اهل‌ بیت(ع) در تهران گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره معرفت‌افزایی مداحان اهل‌ بیت(ع) از سوی مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم در تهران برگزار می‌شود.

احسان فریدونی، مسئول روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه فعالیت‌های این مرکز گفت: دوره معرفت افزایی مداحان اهل‌ بیت(ع) سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ در سرای محله ابوذر تهران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اساتید این دوره، عنوان کرد: این دوره با تدریس سیدمهدی میرباقری، سیدحسین مؤمنی و حجت‌الاسلام بندانی و سیدمحسن میرباقری انجام می‌گیرد که نخستین جلسه آن از سه‌شنبه هفته گذشته آغاز شد و تا ۱۲ هفته ادامه خواهد داشت.
فریدونی با اشاره به اینکه برای هر استاد سه جلسه در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این دوره با مشارکت جهاددانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی و مجمع مادحین اهل‌ بیت(ع) تهران برپا می‌شود.
وی گفت: این دوره با هدف معرفت افزایی مداحان اهل‌ بیت(ع) و با موضوع امامت‌شناسی و مقتل‌شناسی انجام می‌شود. همچنین در پایان دوره گواهینامه به حاضران در جلسه از سوی مؤسسه و جهاددانشگاهی دانشگاه علامه اعطا می‌شود.

captcha