یادواره‌های شهدا، زمینه الگوگیری را برای جوانان فراهم می کند
کد خبر: 3669434
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

یادواره‌های شهدا، زمینه الگوگیری را برای جوانان فراهم می کند

گروه اجتماعی: امام جمعه اردبیل گفت: یادواره‌های شهدا مدرسه تربیت و الگوگیری است و نسل جوان و امروزی ما به چنین مدرسه‌ای احتیاج اساسی دارند تا بتوانند صاحب اقتدار و شجاعت شوند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل، روز گذشته 12 آذرماه در یادواره شهید مدافع حرم در شهرستان کوثر گفت: برگزاری یادواره شهدا ادای دین به شهدای والامقام است چرا که مقام شهیدان ابدی و جاودانه است که به همین منظور نیاز است در این زمینه همگان با مشارکت و همکاری یکدیگر در برگزاری این یادواره‌ها تلاش کنیم و به ادای وظیفه خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: کسی که برای حفاظت از دین و ارزش‌ها و اعتقادات دینی گام برداشته به بالاترین مقامی است که شهیدان به آن دست یافته‌اند و این شهیدان برای ما افتخارات بزرگی هستند که برای دستیابی به این اهداف والا از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.
آیت الله عاملی با اشاره به این که ایستادگی در برابر کج‌فهمی‌های دین کم‌تر از شهادت نیست اظهار کرد: این موضوع در عصر کنونی بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه واقع شود و مسئولیت تک تک مردم در این زمینه بسیار خطیر و حساس است که نباید مورد بی‌توجهی قرار بگیرد.
وی اظهار کرد: هر چه به دست آورده‌ایم را مدیون ایثارگری و حماسه آفرینی شهدای والامقام کشورمان هستیم که با عظمت و اقتدار از خاک پاک کشورمان دفاع کردند و برای حفظ و نگهداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی حرکت‌های ارزشمندی کردند که هیچ گاه نباید فراموش شود.

 

captcha