تمدید مهلت ارسال مقالات همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)»
کد خبر: 3669627
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
تا ۲۲ بهمن؛

تمدید مهلت ارسال مقالات همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)»

گروه فرهنگی: مهلت ارسال مقالات همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)» که پیش از این تا پایان آذرماه جاری اعلام شده بود، تا پایان دهه گرامیداشت فجر تمدید شد.

به  گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است استان، هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: همزمان با هزارو چهارصدمین سال میلاد امام سجاد علیه السلام، فراخوان مقالات همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)» منتشر شده و علاقه مندان می توانند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)» که پیش از این تا پایان آذرماه جاری اعلام شده بود، تا بیست و دوم بهمن ماه سال جاری، مصادف با پایان دهه گرامیداشت فجر تمدید شد، گفت: تا کنون استان های کرمان، قزوین، زنجان، خراسان رضوی و خراسان شمالی مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان شمالی، موضوعات فراخوان را در دو بخش اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی فرهنگی و اجتماعی اعلام کرد و گفت: تولید و اشتغال در سیره امام سجاد، تاثیر قناعت و ساده زیستی در اقتصاد مقاومتی، شیوه های مدیریت اقتصادی، تاثیر رزق حلال در فلاح فرهنگی و رفاه اقتصادی در سیره امام سجاد، تربیت خانواده متعالی از منظر امام سجاد، مبارزه با مظاهر فساد در سیره امام سجاد و حقوق متقابل فرد و اجتماع از منظر امام سجاد از موضوعات بخش اقتصاد مقاومتی است.

شیرازیان موضوعات بخش سبک زندگی را تبیین شاخصه های حکومت دینی، استکبار ستیزی در سیره امام سجاد، شیوه های تبلیغی در سبک زندگی امام سجاد، تبیین ارزش های اسلامی در ادعیه از منظر امام سجاد، نقش دعا در زندگی دنیوی و اخروی در سیره امام سجاد و حقوق متقابل مسجد و خانواده برشمرد.

وی با بیان اینکه علاقه مندان جهت اطلاع از شیوه نامه و ساختار مقاله می توانند به پایگاه اطلاع رسانی جوانان مسجد به آدرس www.javananemasjed.ir-dkm.ir مراجعه کنند، افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به دبیرخانه همایش مستقر در دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به آدرس بجنورد، حدفاصل میدان کارگر و شهید، کوچه شهید مرتضی محمدی، دبیرخانه مساجد و یا پست الکترونیکی dkm.khn@gmail.com ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، زمان برگزاری آئین اختتامیه همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)» را فروردین ٩٧ همزمان با سالروز ولادت امام سجاد علیه السلام و به میزبانی خراسان شمالی اعلام کرد.

شیرازیان جوایز برگزیدگان این همایش را دوسفر زیارتی عتبات عالیات، دو سکه بهار آزادی، دو نیم سکه و ده ها جایزه ارزنده دیگر معرفی کرد و از عموم پژوهشگران هسته های پژوهشی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، دانشجویان و طلاب دعوت کرد در این برنامه فرهنگی شرکت کنند.

captcha