درخشش گروه نمایش «مهرآفرین» در جشنواره تئاتر معلولان منطقه کاسپین
کد خبر: 3669637
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

درخشش گروه نمایش «مهرآفرین» در جشنواره تئاتر معلولان منطقه کاسپین

گروه فرهنگی: گروه نمایش «مهرآفرین» شیروان با نمایش «زمین برای دوست داشتن کوچک است» در جشنواره تئاتر معلولان منطقه کاسپین سه جایزه را از آن خود کرد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: این گروه با نمایش «زمین برای دوست داشتن کوچک است» به کارگردانی «هانیه صداقت» به عنوان نماینده استان در جشنواره تئاتر معلولان منطقه کاسپین سه جایزه را از آن خود کرد .

احمد زیبایی افزود: رقیه ابراهیمیان و فرشته رضوانی به ترتیب مقام اول و سوم بازیگری زن و هانیه صداقت جایزه ویژه کارگردانی را از آن خود کرد

وی اظهار کرد: جشنواره کاسپین با تلاش در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی این گروه از افراد جامعه و با توجه به نقش مؤثر و ارزشمند هنر نمایش در ایجاد ارتباطی هماهنگ، تأثیرگذار، متقابل و پویا در جهت توانمندسازی افراد و درونی سازی الگوهای رفتاراخلاقی، رشد دیدگاه همدلی وارزش های مثبت فرهنگی شکل گرفته است .

وی ادامه داد: نمایش «زمین برای دوست داشتن کوچک است» نوشته دکتر قطب الدین صادقی و کارگردانی هانیه صداقت با بازی سید جابر موسوی، رقیه ابراهیمیان، فرشته رضوانی و رضا خلیل زاده همراه بود

captcha