رونمایی از دوره آموزش مجازی «درک معنا و تدبر» در سازمان اوقاف
کد خبر: 3669684
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
با همکاری مؤسسه نورالمجتبی(ع) انجام گرفت؛

رونمایی از دوره آموزش مجازی «درک معنا و تدبر» در سازمان اوقاف

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: از دوره آموزش مجازی درک معنا و تدبر صبح امروز، 13 آذرماه در سازمان اوقاف و امور خیریه رونمایی شد.

احسان فریدونی، مسئول روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به رونمایی از دوره آموزش الکترونکی درک معنا و تدبر صبح امروز، 13 آذرماه، اظهار کرد: این مراسم با حضور مسئولان قرآنی کشور چون حضور حجج‌اسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، همچنین عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدمحسن میرباقری، مدیر مسئول مؤسسه نورالمجتبی(ع) در سالن آمفی تئاتر این سازمان رونمایی شد.
وی ادامه داد: قرآن آموزان در این دوره تحت آموزش درک واژگان، کارگاه تدبر با ذکر مثال و تمرین، آموزش قرائت صحیح قرآن با کارگاه ترجمه به صورت تمرین‌های تعاملی برخوردار می‌شوند.
فریدونی با اشاره به اینکه دوره فوق با تدریس مسعود وکیل، مؤلف کتب آموزشی و کارشناس قرآنی تهیه شده است، بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره می‌توانند به سامانه آموزشی نورالمجتبی به نشانی www.namquran.org مراجعه کنند و یا با شماره 32938080-025 تماس بگیرند.
مسئول روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی اظهار کرد: این دوره در 17 درسنامه الکترونیک، به سفارش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت این مؤسسه تهیه شده است.

captcha