12 درصد از شهدای ترور کشور مربوط به استان کردستان است
کد خبر: 3669805
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱

12 درصد از شهدای ترور کشور مربوط به استان کردستان است

گروه سیاسی: معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به شهدای ترور استان کردستان گفت: نزدیک به 12 درصد از شهدای ترور کشور مربوط به استان کردستان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام محمد سادات، معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در سومین نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ترور که امروز، 13 آذرماه در سالن جلسات بنیاد شهید برگزار شد، اظهار کرد: نسل های جوان ما باید بدانند انقلاب اسلامی ما چه عقبه هایی داشته است و این ارزش های حاکم به راحتی به دست نیامده تا آن ها نیز خود را حافظ آن بدانند.
وی افزود:  نکوداشت شهدای ترور اهمیت بسزایی در معرفی این شخصیت‌ها که به واسطه برجستگی‌ها و ارزش های خاصی که وجود آن ها مورد بغض دشمنان قرار گرفتند، دارد  گرچه در بخش شهدای ترور از باغبان و کشاورز ساده تا آیت‌الله و مجتهد به واسطه کینه دشمنان ترور شده‌اند.
حجت الاسلام سادات بیان کرد: تبیین شخصیت بزرگان شهید ترور ضروری است و نشر آثار، زندگینامه، وصیتنامه آن ها همانگونه که برای سایر شهدا وجود دارد، باید تدوین و در یک مکان خاص نگه‌داری شود.
وی عنوان کرد: شخصیت این بزرگان شهید به ویژه شهدای ترور که در جریان نفاق به شهادت رسیده اند در قالب یادواره‌ها شهدا برای شرکت‌کنندگان قابل تبیین است.
معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: در این جریان جای شاکی و متهم تغییر کرده است و در انتخابات اخیر هم گاهی شایعه پراکنی می کردند وبه نوعی می خواستند چهره نفاق را تطهیر کنند.
وی با تأکید بر آشنایی بیشتر جامعه به ویزه نسل جوان با چهره نفاق ادامه داد: در حال حاضر تعدادی از ادارات خوب عمل کرده اند و دادگستری دوره‌های آموزشی تحت عنوان تاثیر نفوذ بر جریان های سیاسی را برگزار می کند که اگر دامنه آن کشیده شود به سایر دستگاه‌های آموزشی کشیده شود هم نقش نظام سلطه به عنوان پشتوانه این جریان مشخص می و هم موجب آشنایی جوانان با جریان نفوذ، انواع نفوذ، راه‌های مقابله با نفوذ و نفاق می شود.
معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به شهدای ترور استان کردستان یادآور شد: نزدیک به 12 درصد از شهدای ترور کشور مربوط به استان کردستان است.

captcha