ارتباطات با دنیای اسلام به برکت ایران اسلامی توسعه پیدا کرده است
کد خبر: 3669844
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۵
عاملی:

ارتباطات با دنیای اسلام به برکت ایران اسلامی توسعه پیدا کرده است

ارتباطات با دنیای اسلام به برکت ایران اسلامی توسعه پیدا کرده است گروه اجتماعی: رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران گفت: به برکت ایران اسلامی ارتباطات با دنیای اسلام توسعه پیدا کرده و ارتباط ما با اهل سنت بسیار ساده شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سعیدرضا عاملی، رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران دیروز دوشنبه، 13 آبان در پنجمین اجلاس استانی نماز با اشاره به راه‌های رسیدن به جامعه متعالی گفت: برای رسیدن به چنین جامعه‌ای باید به سمت و سوی شرایطی پیش برویم که دین را تقویت کنیم، این می‌تواند، یک علاقه باشد.
وی بهترین راه مقابله با تهدید‌های دشمن را تقویت قدرت سایبری ایران دانست و افزود: بهترین راه مقابله ایران با دشمنان خود این است که بتواند، قدرت سایبری و مجازی خود را افزایش دهد در فضای مجازی باید ابر قدرت بود به درستی پیش رفت و عقاید خود را جانمایی کرد.
عاملی با بیان اینکه از طریق این سیستم می‌توانیم، سلامت اجتماعی را ایجاد کنیم، تصریح کرد: بیش از یک میلیارد و 800 میلیون وب‌سایت در دنیا وجود دارد که این حجم بسیار زیاد است، اما بیش از 99 درصد آن‌ها قدرت چندانی ندارند، رسانه‌های با قدرت کوچک اثرگذاری محدودی دارند.
وی افزود: ما باید قدرتمند وارد شویم، اگر صدها وب‌سایت داشته باشیم، اما نتوانیم از آن بهره ببریم، حدوداً هیچ کاری انجام نداده‌ایم، فضای مجازی ودیعه‌ای بزرگ برای کشور است تا بتوانیم، قدرت و توان خود را تقویت کرده و آن را به دیگران بشناسانیم.
عاملی تأکید کرد: به برکت ایران اسلامی ارتباطات با دنیای اسلام توسعه پیدا کرده و ارتباط ما با اهل سنت بسیار ساده شده است، اما باید در این فضا آن را شکل داده و برای آن قابلیت طرح کنیم، ما باید طراحی‌های متفاوتی داشته باشیم و با ارزش‌های خود پیش برویم.

captcha