مراسم برادری در جنوب استان کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3669845
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۶
رئیس کل دادگستری کرمان:

مراسم برادری در جنوب استان کرمان برگزار می‌شود

مراسم برادری در جنوب استان کرمان برگزار می‌شود گروه اجتماعی: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: یکشنبه هفته آینده مراسم برادری در جنوب استان کرمان با حضور رؤسا و سران طوایف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان دیروز دوشنبه، 13 آبان در جلسه هیأت امنای ستاد دیه نمایندگی استان با تبریک هفته وحدت گفت: ستاد دیه مؤسسه خیریه است و ارتباطی به دستگاه قضایی و سازمان زندان‌ها ندارد و نهاد دولتی نیست.
وی افزود: تمام وجوهی را که برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان کرمان صرف می‌شود، خیران تأمین می‌کنند و یا شاکیان هم تخفیف‌هایی را به مددجویان می‌دهند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان درخواست می‌کنیم برای احداث ساختمان ستاد دیه استان کرمان همکاری کنند، زیرا این ستاد در حال حاضر در ساختمان یکی از خیران دایر شده است.
موحد تأکید کرد: یکشنبه هفته آینده مراسم برادری در جنوب استان کرمان با حضور رؤسا و سران طوایف برگزار می‌شود و قرار است، میثاق‌نامه‌ای بین دادگستری و سران طوایف در حوزه مسائل اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم داشته باشیم و ستاد دیه هم می‌تواند، مصوباتی را در این میثاق‌نامه داشته باشد.
منبع: دادگستری استان کرمان

captcha