جشنواره علمی و پژوهشی افسران جنگ نرم در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3669884
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

جشنواره علمی و پژوهشی افسران جنگ نرم در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی: جشنواره علمی و پژوهشی افسران جنگ نرم با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اردبیل، مراسم اختتامیه جشنواره علمی و پژوهشی افسران جنگ نرم، روزگذشته 13 آذرماه با ارسال نزدیک به 600 اثر و معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.
این جشنواره همزمان با جشنواره فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان، به یاد شهید مدافع حرم " مرتضی مسیب‌زاده " در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد.
با پایان یافتن داوری نهایی از 68 دانشجو که در بخش‌های مختلف آثار شاخصی را ارسال کرده و نظر مثبت کارشناسان و داوران مسابقه را به خوب جلب کرده بودند، تجلیل شد.
معین‌الدین اسدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره افسران جنگ نرم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری با درک اهمیت موضوع فعالیت در عرصه‌های علمی و نرم‌افزاری به لزوم انجام برنامه‌ریزی مناسب در این مسیر اشاره کرده بودند تا برای دستیابی به اهداف مشخص شده و رونق‌بخشی به نهضت علمی و پژوهشی از تمامی توان و خلاقیت جوانان بهره گرفته شود.
وی ادامه داد: دانشجویان شایسته است با به‌کارگیری ذهن و خلاقیت خود زمینه تبدیل دانش به ثروت را فراهم کنند و زمینه کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف را که اقتدار، امنیت و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان را در عرصه‌های مختلف فراهم می‌کند، رقم بزنند.
اسدی افزود: هدف از برگزاری جشنواره افسران جنگ نرم و دیگر رقابت‌های علمی و پژوهشی کمک به شناسایی دانشجویان نخبه در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی بوده و امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی زمینه معرفی استعدادهای بیشتری را فراهم آوریم.

captcha