کشیش مسیحی در جشن میلاد النبی بلژیک + عکس
کد خبر: 3669916
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

کشیش مسیحی در جشن میلاد النبی بلژیک + عکس

گروه بین‌الملل: جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی اسلامی «مشکات» بلژیک برگزار شد.

کشیش مسیحی در جشن میلاد النبی بلژیک + عکسمرکز مهدیه بروکسل در خبری به خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: این مراسم روز یکشنبه(12 آذرماه) با همکاری مراکز شیعی بروکسل (مسجد امام رضا(ع)، مرکز مشکات، مرکز مهدیه، مرکز امام جواد(ع)، مرکز امام حسن مجتبی(ع)، مرکز ایگدیر(برادران ترک) و اتحادیه علمای بلژیک) برگزار شد.


در این مراسم سخنرانی به زبان فارسی، ترکی، عربی و فرانسوی ارائه شد و «اسلام و سعادت بشری»، «پیامبر در اندیشه دیگر ادیان» و «اهداف رسالت و امامت» از موضوعات این سخنرانی‌ها بود.


کشیش جان وان، از کشیشان بلژیک نیز در جشن میلاد پیامبر بلژیک حضور یافت و طی سخنانی پیامبران الهی را پیام‌آوران صلح معرفی کرد.


شهروندان بلژیکی و علمای اهل سنت از دیگر حاضران در مراسم بودند و مولودی‌خوانی به فارسی، عربی، ترکی و فرانسوی نیز در آن اجرا شد.


همچنین هم‌زمان با جشن میلاد پیامبر، مراسمی نیز به همین مناسبت برای کودکان به زبان فرانسوی در مرکز فرهنگی اسلامی «مشکات» بلژیک برگزار شد و گروه سنی 4 تا 16 سال در آن حضور یافتند/.

 
جشن ویژه کودکان
captcha