ساخت آثار هنری درباره اربعین با سرپرستی مجید مجیدی
کد خبر: 3669953
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
رضوانی:

ساخت آثار هنری درباره اربعین با سرپرستی مجید مجیدی

گروه هنر: مشاور فرهنگی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساخت مجموعه آثار هنری درباره اربعین به وسیله گروهی 25 نفره با سرپرستی مجید مجیدی در آینده نزدیک خبر داد.

داریوش رضوانی، مشاور فرهنگی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره استفاده از هنر در عرصه اربعین عنوان کرد: اقدامات فراوانی در قالب جشنواره‌هایی که با رویکرد اربعین برگزار می‌شود قابل انجام است که از آن جمله می‌توان به اقدامات مختلفی که در حوزه اربعین و زیر نظر وزارت ارشاد انجام می‌شود اشاره و یاد کرد که فعالیت مجید مجیدی، کارگردان کشورمان از آن جمله به شمار می‌آید.

رضوانی در این باره توضیح داد: گروهی ۲۵ نفره توسط مجید مجیدی گرد هم آمده‌اند تا با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام پس از اربعین به کربلای معلی بروند و نسبت به تهیه کار‌های هنری در این رابطه اقدام کنند که این آثار قابل ترجمه و اکران در دیگر کشور‌ها نیز باشد.

وی ادامه داد: باید هنرمندان این عرصه را مورد بهره‌برداری قرار داد و آنان را در فعالیت‌های کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین دخیل کرد تا از توانمندی آن‌ها استفاده شده و در حوزه فرهنگی و هنری به کار گرفته شوند.

captcha