نمایشگاه عکس «میهمان عراق» در ملایر برپا شده است
کد خبر: 3669968
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

نمایشگاه عکس «میهمان عراق» در ملایر برپا شده است

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: نمایشگاه عکسی تحت عنوان «میهمان عراق» در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر برپا شد .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، غلامرضا جمالی‌زاده دوشنبه 13 آذر در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در این نمایشگاه، سروش کریمی دانشجوی کارشناسی رشته معماری و دبیری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، تعداد 30 اثر هنر عکاسی خود را از پیاده‌روی امسال در اربعین حسینی(ع) با عنوان «میهمان عراق» به معرض نمایش گذاشته است .
وی ادامه داد: این دانشجوی خوش‌ذوق، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی فضای حقیقی و واقعی عراق و میهمان‌نوازی مردم این کشور در پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) اعلام و اظهار امیدواری کرده است که این مجموعه، گویای حقیقت باشد .
جمالی‌زاده با اشاره به رویکرد اجتماعی نمایشگاه از زبان بازدیدکنندگان، گفت: علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا 15 آذر و از ساعت 8 تا 14 به شهرک ولیعصر(عج)، میدان قائم(عج)، مجتمع فرهنگی هنری مراجعه کنند .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های جنبی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در ملایر، اظهار کرد: نمایش صحنه‌ای شاد و موزیکال «زندگی بسیار کوتاه است» کار گروه نمایشی صوفیا وابسته به این اداره به عنوان نمایش جنبی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 11 آذر در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه رفت و با استقبال خوب کودکان مواجه شد .
وی افزود: نسرین نعمتی کارگردان این نمایش است و این اثر هنری به نویسندگی مهدی مهدی‌آبادی، داستان زندگی یک آدم برفی را روایت می‌کند که با بارش برف ظاهر می‌شود و در طول نمایش دوستانی پیدا می‌کند و در نهایت تنها می‌ماند.
جمالی‌زاده خاطرنشان کرد: روژان جوادی، شهزاد شهابی، امیرعلی ملکی، مهتا اکبری، سینا هدایی، اسماء احمدوند، امیرعلی جوکار و نسرین نعمتی به عنوان بازیگر و آهنگسازی کار بر عهده منصور یوسفی است که بسیار شاد و موزیکال است .
وی یادآور شد: این نمایش کودکانه به عنوان نمایش جنبی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 11 تا 13 آذر با 5 بار اجرا، شور و نشاط خاصی به کودکان داد و آخرین اجرای این نمایش هم فردا سه‌شنبه 14 آذر از ساعت 11 تا 12 صبح در سالن مرکز آموزش هنر خواهد بود.
منبع: ایسنا

 

captcha