رسوایی مسعود و مریم رجوی در فیلم «تباهی» تصویر می‌شود
کد خبر: 3670037
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

رسوایی مسعود و مریم رجوی در فیلم «تباهی» تصویر می‌شود

گروه هنر: در فیلم سینمایی «تباهی» به کارگردان اسماعیل رحیم‌زاده رسوایی اخلاقی مسعود و مریم رجوی مدنظر قرار می‌گیرد.

اسماعیل رحیم‌زاده، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره فیلم جدید خود گفت: «تباهی» عنوان یک فیلم سینمایی با محوریت منافقان است که برای آن درخواست پروانه ساخت داد‌ه‌ام. فیلمنامه این کار را خودم نوشته و قرار است کارگردانی آن را نیز انجام دهم.

وی افزود: محمد قهرمانی تهیه‌کنندگی این کار را بر عهده خواهد داشت. در این فیلم سینمای به روابط درون‌گروهی منافقان از سال 60 تا به امروز پرداخته می‌شود. درضمن در «تباهی» به طور مستقیم به رابطه غیر اخلاقی مریم و مسعود رجوی سران گروهک تروریستی منافقان توجه می‌شود.

رحیم‌زاده تاکید کرد: برای تحقیقات این کار یک سال زمان صرف کرده‌ام البته من درباره این گروهک مدتهاست مطالعه می‌کنم و اولین فیلم خود را نیز در سال 65 با محوریت منافقین جلوی دوربین برد‌ه‌ام. در این کار تماشاگر با گرایشات غیردینی این گروهک تروریستی آشنا خواهد شد.

وی در پایان خبر تصریح کرد: بیشتر بخش‌های این فیلم سینمایی در بندر انزلی فیلمبرداری می‌شود و برای نقش مریم رجوی از بازیگر خارجی بهره خواهیم برد. این فیلم احتمالاً در سال آینده با مهیا شدن شرایط جلوی دوربین خواهد رفت.

captcha